اولین پچ رسمی بازی Baldur’s Gate 3 به همراه آمار جالبی از این بازی منتشر شد

استودیوی لارین اولین پچ رسمی برای Baldur’s Gate 3 را به همراه چند آمار جالب از بازیکنان این عنوان نقش‌آفرینی منتشر کرد. Baldur’s Gate 3 از طریق فاز Early Access در تاریخ 6 اکتبر منتشر شد و از آن زمان انتشارش تاکنون، چندین پچ کوچک hotfix برای آن منتشر شده است. روز گذشته نیز، تیم سازنده اولین پچ بازی را به همراه آماری جالبی از مرگ بازیکنان در طول بازی منتشر کرد.

طبق این آمار، در جایی که برای اولین بار با گیل ملاقات می کنید، مرگ و میر زیادی وجود دارد. در حالی که به طور معمول این برخورد بدون خشونت و جنگ است، بازیکنان در صورت تمایل می توانند هر لحظه وارد نبرد شوند. این نشان می دهد که بسیاری از بازیکنان با گیل درگیر می شوند که 333،757 بار کشته شده است.

به عنوان یک عضو از گروه، میزان کشتار گیل چهار برابر بیشتر از هر شخصیت غیر قابل بازی دیگری در این عنوان است. شدوهارت تنها همراهی است که بیش از شخصیت اصلی بازیکن می‌میرد، توله‌‌ی اول‌بر (Owlbear) هم حدود 5،717 از بازیکنان را کشته است. در نتیجه‌ی به هم زدن لحظات صمیمی بین  اوگر و باگ‌بر، 4000 نفر جان خود را از دست داده اند. همچنین 3,753 نفر از بازیکنان در صحنه‌ی سقوط با مایندفلیر مرده‌اند.

خروج از نسخه موبایل