عنوان Atlas Fallen آغازگر یک مجموعه خواهد بود، مشخص شدن بازه زمانی عرضه بازی

شرکت Focus Entertainment از بازی Atlas Fallen به عنوان یک فرنچایز یاد کرده و گفته که عرضه آن، برای بهار سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

در کنار رونمایی مجدد از بازی جدید The Lords of the Fallen، شرکت فرانسوی فوکس اینترتینمنت طی برنامه افتتاحیه گیمزکام امسال IP جدیدی را نیز معرفی کرد. بازی Atlas Fallen توسط سازندگان سری The Surge ساخته می‌شود و حالا مشخص شده که این عنوان، در بازه زمانی بهار 2023 برای کنسول‌های نسل نهم و PC عرضه خواهد شد.

ناشر بازی در خصوص انتخاب این بازه زمانی برای عرضه Atlas Fallen، گفته: «برنامه ما این است که Atlas Fallen، ساخته جدید استودیوی Deck13 Interactive را در بهار 2023 عرضه کنیم. می‌خواهیم زمان کافی را در اختیار سازندگان قرار دهیم تا به‌طور کامل از پتانسیل این فرنچایز جدید بهره‌برداری کنند.» علاوه بر این، گفته شده که واکنش‌های اولیه رسانه‌ها و گیمرها نسبت به معرفی بازی، «شدیدا مثبت» بوده است.

بازی Atlas Fallen دنیایی فرو رفته در شن را به تصویر می‌کشد و شما باید در آن، انسانیت را از چنگ خدایان آلوده‌شده آزاد سازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این عنوان اکشن RPG، می‌توانید اینجا را مطالعه کنید.

خروج از نسخه موبایل