سیزن پس بازی Assassin’s Creed Valhalla شامل مناطق ایرلند و فرانسه خواهد بود

به‌تازگی یوبیسافت جزئیاتی را از اکسپنشن‌های بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرده که بازیکنان را به مناطقی مانند ایرلند و فرانسه خواهند برد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

جدید ترین نسخه از سری Assassin’s Creed به‌عنوان یک بازی بین نسلی در نوامبر امسال برای پلتفرم‌های نسل فعلی و بعدی عرضه خواهد شد، اما سازندگان برای بعد از نوامبر نیز برنامه‌هایی در سر دارند. دو اکسپنشن بزرگ برای بازی در نظر گرفته شده که در اختیار خریداران سیزن پس (که 40 دلار قیمت دارد) قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید که نسخه گلد، آلتیمیت و کالکترز ادیشن شامل سیزن پس خواهند بود.

اولین اکسپنشن War of the Druids نام دارد که در بهار 2021 عرضه خواهد شد. این دی ال سی که بازیکنان را به ایرلند می‌برد، علاوه بر افسانه‌های محلی و بومی اسکاندیناوی، به رمز و رازهای پیرامون یک فرقه کشیش می‌پردازد. اکسپنشن دوم نیز The Siege of Paris است که در تابستان 2021 منتشر می‌شود. همان‌طور که از نامش پیداست، این دی ال سی در فرانسه جریان دارد و بازیکنان در طی آن “جاه‌طلبانه‌ترین مبارزه در تاریخ وایکینگ‌ها” را با نفوذ در قلب پاریس تجربه خواهند کرد.

در کنار این دو اکسپنشن، یوبیسافت همچنین اعلام کرد سیزن پس بازی شامل یک کوئست اضافه خواهد بود که بر روی افسانه Beowulf تمرکز دارد و در زمان عرضه Assassin’s Creed Valhalla در دسترس است. البته جدا از محتویات سیزن پس، آپدیت‌های رایگان فصلی نیز برای بازی منتشر خواهد شد که شامل یک فستیوال وایکینگ (که در آینده معرفی می‌شود)، حالت Discovery Tour (مشابه دو نسخه Origins و Odyssey) و یک حالت جدید می‌شود. 

بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ 10 نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. نسخه پلی استیشن 5 بازی نیز در زمان عرضه این کنسول یعنی 12 نوامبر در دسترس خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل