واکنش کارگردان روایی Assassin’s Creed Valhalla به شایعات پیرامون شخصیت مذکر و مؤنث داستان

اخیرا کارگردان روایی بازی Assassin’s Creed Valhalla به شایعات پیرامون انتخاب شخصیت مذکر و مؤنث داستان واکنش نشان داده و آن‌ها را رد کرده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Assassin's Creed Valhalla

اگر اخبار و شایعات چند وقت اخیر شرکت Ubisoft را دنبال کرده‌اید، حتما می‌دانید که اتهامات مختلفی به تعدادی از مدیران این شرکت وارد شده که برخی از آن‌ها در حال حاضر از یوبیسافت خارج شده‌اند. همچنین گزارشاتی به‌گوش می‌رسید که طبق آن، افراد مقام‌دار این شرکت در داستان و تصمیمات خالقین اساسینز کرید اوریجینز، سیندیکیت و اودیسه دست برده‌اند.

به‌نظر می‌رسد اعضای ارشد یوبیسافت در عناوین نامبرده، به اصرار سعی کرده‌اند تا شخصیت‌های مذکر را به داستان اضافه کنند؛ حتی اگر خالقین اثر برای داستان خود تنها شخصیت مؤنث را در نظر داشتند. زمزمه‌هایی از تکرار شدن این سناریو در جدید ترین نسخه Assassin’s Creed نیز به‌گوش می‌رسید، اما کارگردان روایی بازی این موضوع را رد می‌کند.

آقای Darby McDevitt در ردیت رسمی بازی در واکنش به این موضوع نوشت: “برای یکبار می‌گویم، این موضوع به‌طور کامل صحت ندارد.” به گفته او، سازندگان از همان ابتدا تصمیم گرفته‌اند که انتخاب مؤنث یا مذکر بودن شخصیت اصلی بر عهده بازیکنان باشد. او همچنین عنوان کرد پس از تجربه کردن بازی متوجه خواهید شد که سازندگان در لحظات آخر ورژن مذکر را به بازی اضافه نکرده‌اند.

“مشخصا نکات بیشتری در این خصوص وجود دارد، اما پرداختن به جزئیات عمیق‌تر اسرار مهمی را از بازی اسپویل خواهد کرد. ولی این را بدانید که ما ساخت ACV را در حالی شروع کردیم که می‌دانستیم یوبیسافت قابلیت انتخاب شخصیت را به بازیکنان می‌دهد. ما سخت تلاش کرده‌ایم تا مطمئن شویم این موضوع به داستان و روایت ما وفادار خواهد ماند.”

در هر صورت، بازی Assassin’s Creed Valhalla در پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و بازیکنان می‌توانند جنسیت شخصیت خود را در ابتدا و در طول بازی انتخاب کنند.

خروج از نسخه موبایل