فروش کنترلرهای کنسول Xbox One توسط شرکت Apple

شرکت اپل (Apple) فروش کنترلرهای کنسول Xbox One را در فروشگاه آنلاین خود آغاز کرده است.

در جدیدترین بروزرسانی سیستم‌عامل شرکت اپل (Apple) که برای دستگاه‌های هوشمند iPhone ، iPad ، Apple TV و Mac منتشر شده است؛ پشتیبانی از کنترلر کنسول‌های بازی نیز اضافه شده است. شرکت اپل این‌کار را برای رشد سرویس Apple Arcade خود انجام داده است؛ تا بتواند تجربۀ بهتری را برای مخاطبین در استفاده از این سرویس اشتراک بازی فراهم کند. در همین راستا ، فروش کنترلرهای کنسول Xbox One توسط شرکت اپل آغاز شده است. این کنترلرها به قیمت 59.95 دلار تنها در فروشگاه آنلاین شرکت اپل به فروش می‌رسند.

اخیراً شرکت اپل با سرویس Apple Arcade فعالیت خود را در زمینۀ بازیهای ویدئویی گسترش داده است و با ارائۀ این سرویس اشتراک بازی ، توانسته بیش از صد بازی جدید و سرگرم‌کننده را در دستگاه‌های هوشمند خود به مخاطبین ارائه دهد. این شرکت برای ارائۀ بهتر سرویس Apple Arcade در جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل خود ، پشتیبانی از کنترلر کنسول‌های بازی را نیز اضافه کرده است؛ تا کاربران بتوانند عناوین مختلف را با کنترلرهایی که با آنها آشنا هستند تجربه کنند.

با این وجود هیچ نشانی از کنترلرهای DualShock کنسول پلی استیشن 4 در فروشگاه اپل به چشم نمی‌خورد. اما بروزرسانی جدید این شرکت از کنترلرهای کنسول پلی استیشن 4 نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید کنترلر کنسول ‌های Xbox One یا Play Station 4 را از طریق بلوتوث با دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل سازگار کنید و سپس در هر عنوانی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند ، تجربۀ جدیدی را برای خود فراهم کنید.

خروج از نسخه موبایل