بازی Alien: Rogue Incursion برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی معرفی شد

استودیو Survios سابقا در سال 2022 اعلام کرده بود که در حال توسعه یک عنوان ترسناک بر اساس فرنچایز Alien است و حالا به طور رسمی از این بازی رونمایی شده است.

بازی Alien: Rogue Incursion، یک عنوان تک نفره در ژانر اکشن و ترسناک است که به تازگی و با یک تیزر (که فقط نام بازی در آن نمایش داده می‌شود) رونمایی شده است اما در این تیزر هیچ نمایی از گیم‌پلی یا جزئیات داستانی بازی دیده نمی‌شود.

با این حال، Survios اعلام کرده که Alien: Rogue Incursion یک داستان جدید را روایت می‌کند. این توسعه‌دهنده همچنین قول داده که «بازی دارای اکشن جنبشی و اکتشافات تکان‌دهنده خواهد بود و Xenomorphهای مخوفی که در این اثر حضور دارند، باعث مور مور شدن پوست شما می‌شود!»

Alien: Rogue Incursion در تعطیلات امسال برای PlayStation VR2، Meta Quest 3 و SteamVR منتشر خواهد شد. این در حالیست که در سال 2022 و زمانی که برای اولین بار ساخت این بازی به طور رسمی تایید شد، استودیو Survios گفته بود که بازی هم برای پلتفرم‌های VR و هم برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است. با این حال و با رونمایی رسمی آن، استودیو هیچ صحبتی درمورد نسخه‌ای برای پلتفرم‌های غیر VR مطرح نکرد.

خروج از نسخه موبایل