نیوگیم پلاس در راه Alan Wake 2

استودیو رمدی به تازگی جزئیاتی را درمورد آپدیت‌های بعدی بازی Alan Wake 2 به اشتراک گذاشته که از بین آن‌ها می‌شود به اضافه شدن حالت نیوگیم پلاس (New Game Plus) به این بازی اشاره نمود.

Remedy Entertainment از روز اول عرضه آلن ویک 2، مجموعه‌ای از پچ‌ها و آپدیت‌های مختلف را برای بهبود عملکرد فنی بازی منتشر کرده و اگرچه تمرکز آن‌ها بر صیقل دادن و رفع اشکالات بازی است، اما طرفداران همچنان منتظر اضافه شدن ویژگی‌های جدید هستند.

به همین منظور، استودیو اخیرا در X اعلام کرده که آن‌ها به دنبال انتشار قریب‌الوقوع حالت نیوگیم پلاس برای Alan Wake 2 در ماه جاری هستند.

پیش از این، رمدی تایید کرده بود که برنامه‌های آنان برای پشتیبانی از بازی جدیدشان به همینجا خلاصه نمی‌شود و استودیوی فنلاندی تصمیم دارد تا علاوه بر آن، یک سطح سختی جدید به نام Nightmare و یک روایت «جایگزین» به همراه محتوای ویدئویی و دست‌نوشته‌های جدید را به بازی اضافه کند.

این بازی مدتی قبل برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شد و مورد تحسین منتقدین و گیمرها واقع شد تا اینکه رسما به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازی سال مراسم The Game Awards 2023 قرار بگیرد.

شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Alan Wake 2 را در وبسایت بازی سنتر مطالعه بفرمائید.

خروج از نسخه موبایل