بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp مجددا تأخیر خورد

نینتندو اعلام کرده که در پی رخدادهای جهانی اخیر، تاریخ عرضه بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp تا زمان نامشخصی به تعویق افتاده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

این ریمیک ابتدا برای اواخر سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود، اما توسعه‌دهندگان در سال گذشته اعلام کردند که برای اصلاح بازی به زمان بیشتری نیاز دارند و از این‌رو، تاریخ عرضه به بهار سال 2022 تغییر یافت. اکنون شعبه اروپای شرکت Nintendo با انتشار پستی بر روی حساب توئیتر خود نوشته:

«با توجه به رخدادهای جهانی فعلی، ما تصمیم گرفته‌ایم تا تاریخ عرضه Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp بر روی نینتندو سوئیچ که ابتدا برای 8 آپریل برنامه‌ریزی شده بود را به تعویق بی‌اندازیم. لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ عرضه جدید، منتظر بمانید.»

همان‌طور که می‌دانید، بیانیه نیننتدو احتمالا به جنگ ادامه‌دار بین روسیه و اوکراین اشاره دارد. باید منتظر ماند و دید که مدت زمان این تأخیر چقدر خواهد بود و آیا نینندو به‌زودی تاریخ جدید را اعلام خواهد کرد یا خیر.

بازی Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp ریمیک دو عنوان منتشر شده بر روی کنسول گیم بوی ادونس را شامل می‌شود و توسط استودیوی WayForward در دست ساخت است. توسعه‌دهندگان قصد دارند تا در این ریمیک، هر دو بازی را از پایه برای نینتندو سوئیچ بازسازی کنند. علاوه بر گرافیک و جلوه‌های بصری بروزشده، Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp شامل یک مود Versus خواهد بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به‌صورت 4 نفره به مبارزه با یکدگیر بپردازند.

خروج از نسخه موبایل