استودیو 4A Games عنوانی معرفی نشده در دست ساخت دارد

استودیو 4A Games

طبق اخبار منتشر شده، بر اساس گزارش‌های شرکت THQ Nordic این کمپانی با استودیو 4A Games خالق سری بازی‌های Metro قراردادی را برای ساخت عنوانی AAA معرفی نشده امضا کرده است. جزئیات این قرارداد درحال حاضر نامعلوم است و حتی پروژه واگذار شده به استودیو 4A Games نیز مشخص نیست. در نتیجه این قضیه که آن‌ها درحال ساخت دنباله‌ای برای بازی Metro Exodus باشند یا یک IP کاملاً جدید، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این خبر در گزارش مالی شرکت THQ Nordic منتشر شده و به نظر می‌رسد کمپانی سال مالی قدرتمندی را پشت سر گذاشته است.

در ادامه متن منتشر شده از گزارش مالی THQ Nordic به این نکته اشاره شده که بازی Metro Exodus از نظر فروش عملکردی عالی داشته و میزان سود و درآمد کمپانی در ماه فوریه به واسطه این عنوان، به میزان قابل توجهی رشد کرده است. همچنین «مترو» بزرگترین عرضه گروه تا به این تاریخ محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد در حال حاضر این کمپانی قراردادهایی را برای ساخت 80 بازی مختلف امضا کرده که تا به امروز، چیزی حدود 48 اثر از بین این عناوین به صورت معرفی نشده باقی مانده‌اند. بر اساس اخباری که اخیراً منتشر شده است، این شرکت قصد دارد در جریان رویداد E3 2019 دو عنوان مهم از فرنچایزهای قدیمی خود را معرفی کند. بر اساس شایعات یکی از این آثار بازی Saints Row 5 است و دیگری، بازسازی TimeSplitters که جزء یکی از معروف‌ترین آثار صنعت بازی‌سازی به حساب می‌آید.

خروج از نسخه موبایل