کپکام به موفقیت Resident Evil 7 در بخش فروش امیدوار است

کمپانی کپکام توانست در هفته اول انتشار عنوان Resident Evil 7 تعداد 2.5 میلیون نسخه از این بازی را به بازار عرضه کند، با این حال این رقم  از میزان نسخه‌های عرضه شده شماره‌های پنجم و ششم این بازی که به ترتیب 4 میلیون و 4.5 میلیون نسخه در هفته اول انتشار بود، کمتر است. این بازی در تاریخ 10 فوریه توانست به رقم 3 میلیون نسخه ارسالی در سراسر جهان دست پیدا کند که تنها 1 میلیون نسخه با پیش‌بینی قبلی کپکام فاصله دارد. کپکام پیش از این اشاره کرده بود که انتظار دارد بتواند 4 میلیون کپی از این شماره تا پایان ماه مارس به بازار عرضه کند.

به گفته کپکام هرچند این رقم در مقایسه با عنوان Resident Evil 6 کمتر است؛ اما این موضوع می‌تواند به دلیل استفاده گسترده‌تر از نسخه‌های دیجیتالی بازی باشد. این کمپانی افزود: «علاوه بر این موضوع، هدف نهایی سال مالی ما که عرضه چهار میلیون نسخه‌ای از این بازی است کاملاً امکان‌پذیر خواهد بود.»

همچنین این شرکت در یک پرسش و پاسخ اظهار کرد که محتویات قابل دانلودی که برای این بازی عرضه شده و خواهند شد به فروش این نسخه کمک خواهند کرد و مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند باعث شود فروش این بازی از میزان فروش 6.7 میلیونی Resident Evil 6، دومین بازی پرفروش کپکام، بیشتر شود.

منبع

خروج از نسخه موبایل