کولرمستر MasterMouse S را عرضه می‌کند

کولرمستر، از پیشتازان طراحی و تولید قطعات و لوازم‌جانبی کامپیوتر، امروز از عرضه‌ی MasterMouse S خبر داد. MasterMouse S یک ماوس گیمینگ زیبا است با نورپردازی RGB هوشمند، چهار سطح DPI تا 7200 DPI، و طراحی ارگونومیک جهت جایگیری بهتر در دست.

 

تجهیز شده برای گیمینگ

MasterMouse S از یک سنسور نوری PixArt استفاده می‌کند و به شما امکان انتخاب از میان چهار سطح DPI از 400 تا 7200 DPI را می‌دهد. مقادیر DPI بدون درون‌یابی (Interpolation) هستند و همچنین این ماوس از شتاب‌دهی استفاده نمی‌کند. این ویژگی‌ها برای رسیدن به دقت بالا کارآمد هستند.

روی بدنه‌ی ماوس ۶ دکمه وجود دارد و ۵ تای آن‌ها قابل استفاده برای دو عملکرد متفاوت در ترکیب با دکمه‌ی Storm TactiX هستند. Storm TactiX عملکردی مشابه دکمه‌ی Fn بر روی لپتاپ‌ها را دارد و نام آن از CM Storm، نام پیشین خط محصولات گیمینگ کولرمستر، نشأت گرفته است.

به لطف پردازنده‌ی 32-bit ARM و حافظه‌ی داخلی 512KB می‌توانید ماکروها و تنظیمات خود را روی پنج پروفایل برای استفاده روی هر کامپیوتری و بدون نیاز به نرم‌افزار جانبی ذخیره کنید. به این ترتیب تنظیماتتان را بدون محدود بودن به کامپیوتر خودتان، همه‌جا در دسترس خواهید داشت.

 

نورپردازی RGB قابل تنظیم

نورپردازی به کار رفته در لبه‌ی چرخ ماوس و لبه‌ی پشتی ماوس قابل شخصی‌سازی با انتخاب از ۱۶.۷ میلیون رنگ و طیف وسیعی از افکت های نوری برای هر قسمت است.

تمام تنظیمات نورپردازی، عملکرد دکمه‌ها، تنظیمات ماکرو، سطح DPI و تنظیمات مختلف سنسور قابل شخصی سازی توسط نرم‌افزار کولرمستر هستند.

 

 

دوام قطعات داخلی و خارجی

پوشش بیرونی  UVمات به کار رفته در MasterMouse S در برابر فرسایش مقاوم است و اثر انگشتان را به خود نمی‌گیرد. دو دکمه‌ی اصلی از سوییچ‌های Omron استفاده می‌کنند که تا بیش از ۲۰ میلیون کلیک عمر می‌کنند و نقطه‌ی اتصال کابل نیز با دوام مناسب برای استفاده‌ی گیمینگ طراحی شده است.

 

MasterMouse Lite S نیز با ظاهری مشابه و امکاناتی ساده تر به همراه این محصول عرضه می‌شود. این ماوس ۸۶ گرم وزن دارد و دارای نورپردازی LED سفید در دو قسمت است و از سنسور نوری PixArt PAW3509 با سه سطح DPI تا 2000 DPI استفاده می‌کند.

خروج از نسخه موبایل