همکاری CapCom و Crytek بازی Monster Hunter Online برای PC تایید شد


 

Monster Hunter یکی از عناوین محبوب شرکت CapCom است که موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است سبک این نسخه MMORPG است. بازی به صورت انحصاری برای PC عرضه می‌گردد و Monster Hunter یکی از بزرگترین فرنچیز‌های محبوب در ژاپن است.

سازنده بازی شرکت Tencent است که مالک Epic Games سازنده سری Gears of War و Riot Games سازنده  League of Legends است. Tencent یک شرکت چینی است. ناشر بازی نیز CapCom می‌باشد.
بازی free-to-play است و بتا بازی فعلا در ماه ژوئن در چین عرضه می‌گردد. برخلاف دیگر نسخه‌های این سری Monster Hunter Online از قدرت CryEngine 3 بهره می‌برد همچنین بازی کاملا HD است و شامل Monster Hunter قدیمی و جدید است. بازی دارای قابلیت شخصی سازی و نسخه‌های کنسولی و کنسول‌های دستی است. بازی دارای bossهای کلاسیک حالت ماموریتی، همچنین گفته شده است نباید انتظاری گرافیک بصری مانند Crysis را در این بازی داشته باشد.

Areil Cai مدیر تجارت و توسعه موتور CryEngine شرکت Crytek در این زمینه گفت:"
بازی Monster Hunter به قرار دادن گیمران در چالش‌های بزرگ در دنیایی بزرگ مناظری دیدنی و گیم پلی عالی شناخته می‌شود، CryENGINE 3 بهترین موتور برای این سری است. ما می‌تواینم این مژده را بدهیم که ساخته Tencent Games و CapCom بازی Monster Hunter Online یک MMORPG آن چیزی است که طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه آن هستند.

سری Monster Hunter در کل 20 میلیون فروش داشته است. آخرین نسخه این سری با نام Monster Hunter 3 Ultimate برای Wii U‌ و 3DS منتشر شد. که باعث رشد 155٪ فروش Wii U در انگلیس و رشد 300٪ آن در فرانسه شد. این طور می‌توان نتیجه‌گیری کرد که گیمران غربی به Monster Hunter علاقه پیدا کرده‌اند و جذب این سری شده‌اند.

Monster Hunter Online فعلا تاریخ انتشاری برای PC ندارد همچنین بتا بازی نیز احتمالا در بین ماه‌های ژوئن و جولای در چین عرضه می‌گردد.

منبع

خروج از نسخه موبایل