معرفی دو شخصیت جدید از بازی Danganronpa: Another Episode

 

امروز شرکت Spike Chunsoft (سازنده بازی) تصاویر و اطلاعاتی از 2 شخصیت جدید بازی Danganronpa: Another Episode منتشر کرد که با هم نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

 

 

Kurokuma

 

اولین شخصیت معرفی شده Kurokuma نام دارد که در تصویر بالا وی را مشاهده  می‌کنید. Kurokuma بعنوان مشاور و راهنمای گروه تبه‌کار "مبارزان اُمید"  شناخته می‌شود و یکی از خصوصیات اخلاقی وی صحبت کردن با سرعت بسیار بالا است. ضمناً Kurokuma توسط قابلیتی به نام Manner Mode می‌تواند اعضای گروه مبارزان اُمید را کنترل کند.

 

Shirokuma

 

دومین شخصیت معرفی شده Shirokuma (تصویر بالا) نام داشته که بعنوان یک Idol برای افراد بزرگسال بحساب می‌آید. Shirokuma در یک پایگاه سری سکونت دارد و بعنوان عضوی از گروه مقاومت شناخته می‌شود.

 

بازی Danganronpa: Another Episode روایتگر اتفاقاتی است که برای Komaru Naegi و Toko Fukawa می‌اُفتد. لازم به ذکر است که Komaru Naegi خواهر کوچکتر شخصیت اصلی شماره اول بازی یعنی Makoto Naegi بوده و داستان این شماره در بازه‌ زمانی بین شماره اول و دوم بازی در جریان است.

 

 

Kumaru بوسیله شلیک کلمات مختلف به مبارزه با ارتش Monokumaها در بازی می‌پردازد، طبق اعلام سازندگان چشم سمت چپ و قرمز Monokumaها نقطه ضعف آن‌ها بوده و در صورت شلیک کلمات به این قسمت صدمه بسیار بیشتری به آن‌ها وارد می‌شود. (چیزی همانند HeadShot در سایر بازی‌ها)

 

بازی Danganronpa: Another Episode در تاریخ 25 سپتامبر سال 2014 برای کنسول PS Vita در کشور ژاپن منتشر می‌گردد.

در حال حاضر اطلاعاتی از عرضه این بازی برای سایر کشورها در دست نیست ولی با توجه به انتشار شماره اول بازی در اوایل سال 2014 و شماره دوم که به زودی برای اروپا و آمریکای شمالی منتشر می‌شود، احتمالاً این نسخه از بازی نیز با تاخیر چند ماهه در سایر مناطق نیز منتشر گردد.

منبع

خروج از نسخه موبایل