محیط ها در Crysis 3 توازنی میان بازی های قبلی است

به گفته سازندگان عنوان Crysis 3 این بازی از نظر محیط های گیم پلی نه تنها حس حضور در فضای open world بازی Crysis را خواهد داشت، بلکه به بازیباز تعریف جدیدی از مناطق مختلف ارائه می دهد که در نوع خود آزادی عمل بسیاری را به همراه دارد. آقای Michael Read تهیه کننده عنوان Crysis 3 در گفتگویی با مجله OPM ، در ارتباط با مناطق مختلف در بازی Crysis 3 می گوید: "عناوین Crysis 1 و Crysis 2 تفاوت های زیادی را در برداشتند و هر یک معایب و محاسن خاص خود را داشتند. من هم چنان به نظراتی که پیرامون خطی شدن بازی در Crysis 2 مطرح بود، معتقدم و اینکه باید از نظر بصری در محیط های بسته نیویورک پیشرفت بیشتری ایجاد کنیم. عناصر مختلف پیرامون آزادی عمل در بازی هم چنان وجود داشت اما به گونه ای دیگر به بازیباز ارائه شده بود."
اما در مورد عنوان Crysis 3 وی می گوید: "ما واقعا یک توازن میان مناطق بازی های قبلی ایجاد کردیم که به بازیباز اجازه می دهد علاوه بر تمرکز روی پایان بازی، وی را در محیط پویای بازی به چالش می انگیزد. توانایی حضور متوالی در محیط های درگیری از طرق مختلف چیزی است که در این بازی اضافه شده است، ضمن این که بازیباز را وادار به تمرکز روی هدف اصلی می کند."
Michael Read در ادامه صحبت هایش می گوید: "محیط ها قطعا یکی از بزرگترین تغییرات در این بازی است. ما واقعا قادر هستیم تا بسیاری از محاسن دو بازی گذشته را در ضمینه محیط های گیم پلی در بازی Crysis 3 از هم تشخیص دهیم. ترکیب مناطق تخریب شده شهری با جنگلهای انبوه و باشکوه و بسیاری از فضا های باز دیگر موجب تقویت این حس تشخیص می شود."

منبع

خروج از نسخه موبایل