مایکروسافت: XOne صد دلار بیشتر از PS4 ارزش دارد

مایکروسافت  معتقد است Xbox One نسبت به PS4 100 دلار بیشتر می ارزد و ادعا می‌کند XOne دارای بازی ها و سیستم آنلاین "بهتری" است، پس به همین خاطر، دارای سیستم بهتری نیز نسبت به کنسول سونی خواهد بود.

 

 

آقای Albert Penello (مدیر ارشد برنامه ریزی محصولات Xbox ) طی گفتگویی که با GameSpot داشته، گفته است: "مسئولیت ثابت کردن ارزش افزوده 100 دلاری XOne بر عهده ماست و من فکر می‌کنم که واقعا این ارزش را دارد."

 

وی ادامه می‌دهد: "من تصور می‌کنم که بازی های ما بهترند و زمانی که افراد، شروع به تجربه کینکت کرده و قابلیت تشخیص صدای آن را مشاهده کنند، به این مسئله پی خواهند برد. همچنین امکان داشتن همه این امکانات در قالب یک سیستم(XOne) و سیستم سرویس دهی آنلاین ماست که نشان دهنده برتری مان خواهد بود."

 

در بریتانیا، کنسول مایکروسافت با قیمت 429 پوند و PS4 با قیمت 349 پوند، عرضه خواهند شد.

برنامه اختصاصی مایکروسافت برای روز عرضه Xbox One، عرضه عناوین Forza Motorsport 5، Ryse: Son of Rome و Dead Rising 3 همراه با Kinect Sport: Rivals و Titanfall در سال آتی، خواهد بود.

 

این در حالیست که PS4 در تاریخ 29 نوامبر و به دنبال آن، عنوان های Killzone: Shadow Fall، DriveClub، Knack و Infamous: Second Son در فوریه عرضه می‌شوند. علاوه بر این، تعدادی بازی indie شامل: Hotline Miami 2، Rogue Legacy و Volume نیز برای PS4 انتشار می‌یابند.

 

آقای  Panello در ادامه، اضافه می‌کند که مردم همیشه به دنبال خرید "بهترین محصولات" هستند، پس این اختلاف قیمت، مشکل و دردسری برای Xbox One ایجاد نخواهد کرد.

 

شب گذشته، این خبر پخش شده بود که تاریخ عرضه XOne جلو افتاده است و همان طور که می‌دانید، PS4 برای بریتانیا در 29 نوامبر عرضه می‌شود. علاوه بر این، تعدادی باندل رسمی PS4 نیز در دسترس خواهد بود.

منبع

خروج از نسخه موبایل