فهرست بازی‌های تخفیف خورده‌ی این هفته‌ی Xbox Live مشخص شد

در صورتی که هنوز مایلید به تجربه‌ی بازی‌های جدید بر روی کنسول Xbox 360 خود باشید، باید فهرست بازی‌های تخفیف خورده‌ی این هفته‌ی شبکه‌ی Xbox Live را دنبال کنید. بتازگی مایکروسافت [Microsoft] فهرست بازی‌های تخفیف خورده‌ی این هفته‌ی شبکه‌ی Xbox Live را منتشر کرده که شامل بازی‌های خوبی برای کنسول‌های Xbox One و Xbox 360 می‌شود. از جمله قابل توجه ترین تخفیف‌های این هفته می‌توان به تخفیف 60 درصدی Need for Speed Deluxe Edition، 35 درصدی Star Wars Battlefront، 50 درصدی Unravel و تخفیف بسته‌های الحاقی بازی Forza Horizon 2 اشاره کرد.

تخفیف‌های بازی‌های کنسول Xbox 360 نیز بسیار عظیم و قابل توجه است و از جمله‌ی آن می‌توان به تخفیف بازی‌هایی نظیر Red Dead Redemption، SSX، Call of Duty 2، Call of Duty 3 و Call of Duty World at War و … اشاره کرد. نکته‌ی جالب توجه اما این است که بازی‌های تخفیف خورده برای Xbox 360 بیشتر شامل بازی‌هایی می‌شود که از ویژگی backwards compatible کنسول Xbox One پشتیبانی می‌کنند و موقعیت فوق‌العاده‌ای را برای علاقه‌مندان این بازی‌ها فراهم ساخته است.

تمامی تخفیف‌های این هفته تا روز دوشنبه 26 مهر ماه [17 اکتبر میلادی] قابل استفاده هستند و اکثر آن‌ها برای اعضای "گلد [Gold]" شبکه‌ی Xbox Live در دسترس قرار خواهند داشت.

فهرست کامل بازی‌های تخفیف خورده‌ی این هفته به شرح زیر است [بازی‌هایی که با * علامت زده شده‌اند تنها برای اعضای گلد قابل دسترس قرار دارند]:

بازی‌های Xbox One

بازی‌های Xbox 360

منبع

خروج از نسخه موبایل