علاقه JP Kellams به PC گیمینگ

Creative Producer استدیو Platinum Games، آقای JP Kellams یکی از هواداران سرسخت پلتفرم PC در بازی های رایانه ای هستند.
اخیرا اعلام شده است که نسخه PC بازی Metal Gear Rising: Revengeance رزولوشن بالاتر از 1080p را پشتیبانی نخواهد کرد. طی یک سری توئیت آقای Kellams سعی کرده اند که علت این موضوع را توضیح دهند: "حقیقت این است که ما به دقت نظرسنجی و بررسی های Steam را در نظر گرفته ایم تا نسخه PC ای را تهیه کنیم که همه بتوانند لذت ببرند. اگر ما از برخی گزینه ها و رزولوشن های بالاتر را پشتیبانی نمی کنیم با خیال راحت به من توئیت کنید. به مردم ثابت خواهم کرد که این موارد چندان هم بزرگ نیست."

در ادامه آقای JP Kellams به عشق خود نسبت به پلتفرم PC در بازی های رایانه ای اعتراف کردند: "یک چیز دیگر … من بازار بازی های PC را دوست دارم. خیلی چیزها است که باید از آن یاد بگیریم. من با شرکت Valve بازدیدی خواهیم داشت و امیدوارم که بتوانم به سازندگان ژاپنی نشان دهم که PC چقدر سرزنده است. مسلما این ناشرین هستند که پلتفرم ها را انتخاب می کنند اما با این حال می خواهم به PC گیمینگ در ژاپن علاقه ایجاد کنم."

این علاقه ظاهرا با تصویر زیر هم ارتباط دارد:

 

این تصویر متعلق به بازی Bayonetta است که بر روی یک PC با تنظیمات دید 3 بعدی اجرا شده. اینطور که معلوم است، Platinum Games مشکلی با عرضه بازی های خود برای PC ندارد اما باز هم همه چیز به ناشران بستگی دارد. زیرا این پاسخ آقای Kellams به یکی از هواداران است: "ما پلتفرم را انتخاب نمی کنیم. با ناشران ما صحبت کنید. konami تا اینجا گوش کرده است، مگر نه؟"

JP Kellams ادامه می دهد: "پلتفرم PC جایی است که بازی های ژاپنی می توانند با پشتیبانی شما در آنجا رشد کنند. تا آنجایی که بتوانم از شما حمایت خواهم کرد."

حال اصلا چرا آقای JP Kellams به پلتفرم PC علاقه دارند؟ پاسخ: "خیلی از کشورها اصلا کنسول ندارند. یا مالیات های دیوانه واری دارند (برزیل). با وجود چنین دیوار های آتشی، رایانه شخصی از حقوق یک انسان است. PC دموکراتیک ترین پلتفرم بر روی سیاره زمین است. هر کسی می تواند یکی داشته باشد. حتی با وجود بازار پایرت همچنان مهیج و فوق العاده است. برای همین است که نسخه PC بازی MGR را دوست دارم."

نظر شما درباره حضور بازی های ژاپنی در پلتفرم PC چیست؟ آیا شاهد Bayonetta بر روی PC خواهیم بود؟

 

منبع

خروج از نسخه موبایل