صحبت های کازو هیرای در مورد پلی استیشن ۴ و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن

 صحبت های «کازو هیرای» رئیس و مدیر عامل اجرایی کمپانی «سونی» ، در رابطه با پلتفرم «پلی استیشن ۴» و هدست«واقعیت مجازی پلی استیشن» را مطالعه کنید. با بازی سنتر همراه باشید.

«پلی استیشن ۴» با رسیدن به سطحی جدید از نوآوری ها و سرگرمی به کنار زدن محدودیت ها ادامه خواهد داد ، پلتفرم«پلی استیشن»  شامل سخت افزار ، نرم افزار و سرویس خدمات «اینترنت» در سطح جهانی توسط خریداران و صنعت گیم مورد تقدیر قرار گرفته است .

  تا ماه می سال ۲۰۱۶ ، فروش کلی پلتفرم «پلی استیشن ۴» به بیش از ۴۰ میلیون واحد رسیده است ، این کنسول به فروش فوق العاده خود با داشتن لقب سریع ترین میزان فروش بالا در تاریخ «پلی استیشن» ادامه خواهد داد .

 با توجه به نوآوری های پیرامون «اکوسیستم» پلتفرم «پلی استیشن»، کمپانی«سونی» به سرمایه‌گذاری برای ایجاد ابتکارات پیرامون این پلتفرم ادامه خواهد داد ، بطور مثال هدست «واقعیت مجازی پلی استیشن» که از ماه آینده قابل خرید میباشد پلتفرم«پلی استیشن ۴» به سطح بی سابقه ای از میزان درخواست و‌ توجه خواهد برد ‌.

« واقعیت مجازی» ما در ابتدا ما را به ناحیه ای جدید که در آن فرصت های بدون محدودیت در رابطه با صنعت گیم است خواهد برد ، اما با پیشروی کردن میان تمام بخش های کمپانی «سونی»، بزودی و با کمک «هدست واقعیت مجازی» میتوان از این هدست در طراحی و ساخت و تولید محتوا یا تصویر برداری دیجیتالی استفاده کرد .

 کمپانی «سونی» هم اکنون در حال تحقیق است تا بتواند صنعت «واقعیت مجازی» را به یک «بیزینس»و یک فرصت جدید در بحث خلاقیت تبدیل کند.

 

منبع

خروج از نسخه موبایل