شایعه: در ماه آینده اطلاعات بیشتری از کنسول PlayStation 5 منتشر خواهد شد

به‌تازگی ادیتور سابق وب‌سایت Kotaku یعنی آقای جیسون شرایر، در مصاحبه‌ای عنوان کرده که شرکت Sony قصد دارد در ماه آینده اطلاعات بیشتری را از کنسول PlayStation 5 منتشر کند.

کنسول PlayStation 5

پس از نمایش چند روز پیش مایکروسافت از عناوین نسل بعدی کنسول اکس باکس سری اکس، سوالی که برای همه به‌وجود آمده این است که سونی در چه تاریخی بازی‌های کنسول پلی استیشن 5 را به نمایش خواهد گذاشت. مدتی پیش آقای Jeffrey Grubb از سایت GamesBeat گفته‌بود که در تاریخ 4 جون سونی نمایشی را با محوریت پلی استیشن 5 خواهد داشت و حال، جیسون شرایر نیز با صحبت‌های اخیر خود این شایعه را باورپذیر تر کرده‌است.

هنگامی که در جریان مصاحبه با Press Star از شرایر سوالی مورد شایعات نمایش PlayStation 5  پرسیده‌شد، او پاسخ داد: “تا جایی که من می‌دانم، سونی همچنان قصد دارد حداقل یک نمایش را تا اوایل یا اواسط ماه جون داشته‌باشد.”

البته او در ادامه به این نکته نیز اشاره کرد که شیوع ویروس کرونا ممکن است برخی از برنامه‌ها را دچار تغییر کند. همچنین شرایر پس از این مصاحبه در فروم اینترنتی ResetEra گفت او به‌طور دقیق نمی‌داند که سونی قرار است چند نمایش با محوریت نسل بعد داشته‌باشد و تنها از یک معرفی مرتبط با PS5 در ماه آینده خبر دارد.

شایعات و گمان‌زنی‌های زیادی در مورد کنسول نسل بعدی سونی و نمایش عناوینی مثل دنباله بازی Horizon: Zero Dawn و بازسازی Demon’s Souls وجود دارد. شما انتظار معرفی کدام عنوان را دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل