سیستم CLUB جدید UBISOFT پیشنهادات ویژه ای دارد

 

UBISOFT سیستم پاداش وفاداری جدیدی را افتتاح نموده که در صورت انجام امور درخواستی از طرف UBI، می‌توانید از آن جایزه و پاداش‌هایی بگیرید.

 

 

 

اعضای Ubisoft Club می توانند experience و ( UBI خاص Acievement و Leaderboard سیستم ) badge برای بالاتر بردن سطح و LEVEL خود، و یک واحد پولی خاص UBI  به نام Unit دریافت کنند. ( می‌توان آن را U-nit نیز نامید چرا که U علامت خاصی برای UBI است )‌

با بازی کردن، بازی های UBI که با اکانت خود به Uplay متصل است می‌توانید موارد ذکر شده را به عنوان پاداش دریافت کنید. با دریافت هر چه بیشتر Unit می‌توانید از تخفیف های SOTRE ها، دسترسی به مرحله آزمایشی بازی‌ها (Beta)، محتوای بیشتر برای بازی‌ها و همین طور محتوای انحصاری و خاص استفاده کنید.

به منظور عضویت در این سرویس جدید تنها کافی است که با استفاده از Uplay ID ثبت شده خود به بخش Ubisoft Club website رفته و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید. تمامی اطلاعات و تلاش‌های گذشته شما به طور خودکار در سیستم جدید ثبت خواهد شد. اگر هم Uplay ID ندارید می‌توانید همین امروز یک اکانت Uplay برای خود درست کنید.

البته اگر از Uplay استفاده کرده باشید شاید کمی سر در گم شوید، چرا که حتی همین حالا همUBI  چنین خدماتی را در Uplay به شما ارائه می‌دهد. به نظر می رسد چنین اقدامی برای کاهش تاثیر پاداش های منحصر به یک پلتفرم است که برای مشتریان PC به هیچ عنوان راضی کننده نبوده است.

به هر حال، این گونه به نظر می‌رسد که چنین سیستمی بهتر از سیستم های وفاداری مخصوص یک سری خاص مانند اخرینAssassin Creed  عرضه شده است، بازی ایی که با مشکلات روز عرضه و عدم باز شدن Chest ها در Unity، هر چه بیشتر در میان گیمرها نا محبوب شد.

منبع

خروج از نسخه موبایل