سیستم جدید Anti-Lag به زودی در Destiny

« Bungie » استودیوی سازنده عنوان معروف « Destiny  » یک سیستم Anti-Lag  را به بخش Matchmaking  قسمت رقابتی این عنوان یعنی «Crucible  » اضافه خواهد نمود.

در ادامه با ما در « بازی سنتر » همراه باشید.

 

 

پس از آن که سیستم‌ بالانس بازیکنان بر مبنای مهارت معرفی و به کار گرفته شد اما در ادامه این نوع جداسازی بازیکنان کنار گذاشته و بانجی به دنبال اصلاحات و اجرای تنظیماتی بر علیه Lag افراد با Latency (تاخیر) بالا برآمد. این تنظیمات در Control  و  Iron Banner چند هفته اخیر آزمایش شده‌اند و انتظار می‌رود که در به روزرسانی سریع این بازی در تاریخ 8 مارچ به طور کلی در بازی اعمال شوند.

Derek Carrol طراح ارشد بانجی در سایت این استودیو نوشت:

« این تنظیمات سخت‌ترین و شدیدترین اقداماتی است که ما برای پایین نگه داشتن Latency  ( تاخیر) در  Destinyاعمال کرده ایم. »

در کنار این موارد  بانجی سیستم Damage Referee را هم به تمامی مدهای بازی اضافه نموده است. این سیستم می‌تواند در درگیری‌های بین دو نفر و هنگامی که یکی از آن دو Lag  دارد شخص پیروز را تعیین کند.

Carroll در ادامه افزود که این سیستم‌ها کشش و انعطاف لازم نسبت به اصلاحات و بهبودها را دارا بوده و دست آن‌ها را برای تغییرات در آینده باز خواهد گذاشت.

منبع

خروج از نسخه موبایل