ساخت نسخه‌ی PS4 بازی Rise of the Tomb Raider به اتمام رسید

کار ساخت نسخه‌ی PS4 بازی Rise of the Tomb Raider به اتمام رسید یا به اصطلاح "گُلد [Gold]" شد؛ این به این معنی‌ست که بازی در زمان مقرر [ماه اکتبر] بدون هیچ تاخیری عرضه خواهد شد و آماده‌ی تحویل به مشتریان جهانی‌اش است.

شرکت Square Enix از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد:" Square Enix، Crystal Dynamics و Nixxes Software امروز اعلام می‌کنند که کار ساخت و توسعه‌ی Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration به اتمام رسیده و این بازی آماده‌ی عرضه برای سراسر جهان در تاریخ 20 مهر ماه [11 اکتبر میلادی] است. در بازی Rise of the Tomb Raider، لارا بیش از یک بازمانده خواهد شد و برای جستجوی رازی خانوادگی سفر خواهد کرد. او به کاوش در جهانی گسترده و خشن می‌پردازد و علاوه بر مبارزه، مقبره‌های مرگبار متعددی را نیز کشف می‌کند."

نسخه‌ی PS4 این بازی علاوه بر محتوای اصلی شامل بسته‌های الحاقی [عرضه شده] و پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی Playstation VR نیز می‌شود. علاوه بر بسته‌های الحاقی‌ای که تاکنون برای پلتفرم‌های PC و Xbox One این بازی ارائه شده این نسخه شامل یک بسته‌ی الحاقی تازه و بزرگ نیز می‌باشد.

بسته‌ی الحاقی تازه معرفی شده برای این بازی برای تمام کسانی که پیش از این Season Pass آنرا برای PC و Xbox One خریداری کرده‌اند نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration در تاریخ سه شنبه 20 مهر ماه [11 اکتبر میلادی] برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

منبع

خروج از نسخه موبایل