زمان عرضه و قیمت Galaxy Note 7 در اروپا

به احتمال زیاد در جریان هستید که شب گذشته شرکت سامسونگ در مراسمی از پرچمدار جدید سری Note رونمایی کرد.قابلیتها و امکانات این گوشی جدید بسیار را متقاعد کرد که باید این آن را خریداری و امتحان کنند.

با اینکه در گردهمایی دیشب مشخص شد که علاقمندان میتوانند این گوشی جدید را در آمریکا از امروز (3 آگوست)  پیش خرید کنند و در 19 همین ماه تحویل بگیرند اما وضعیت انتشار Note 7 برای اروپا و بخصوص کشور انگلستان تا حدودی نامشخص بود.

بر خلاف برخی از گوشی‌های جدید سامسونگ که به صورت همزمان در آمریکا و اروپا عرضه میشوند ظاهرا نوت 7 از این قاعده مستثی است و ساکنین قاره‌ی سبز باید مدت زمان بیشتری منتظر ورود این پرچمدار باشند.

بر اساس اخبار ، پیش فروش این گوشی از 16 آگوست در اروپا و انگلستان شروع شده و تاریخ تحویل نیز 2ام ماه سپتامبر اعلام شده است.

با آنکه این خبر چندان خوشایند نیست اما باید توجه داشت که گوشی قبلی این سری یعنی Note 5 عملا به شکل رسمی برای اروپا عرضه نشد و در عوض سامسونگ +S6 Edge را جایگزین این پرچمدار در اروپا کرد که نتیجه قابل قبولی از لحاظ بازخورد و فروش نداشت و باعث شد سامسونگ از اتفاق درس گرفته و پرچمداران جدیدش را با کمی فاصله اما به شکل رسمی وارد هر دو بازار اروپا و آمریکا کند.

بر اساس اعلام برخی فروشندگان موبایل در انگلستان ، قیمت این گوشی 699 پوند برآورد شده و خریداران میتوانند این گوشی را با پکیج برخی لوازم جانبی همچون MicroSD Card یا هدست واقعیت مجازی سامسونگ Galaxy Gear VR خریداری نمایند.

خروج از نسخه موبایل