دلیل به تاخیر افتادن دوباره Max Payne 3 چیست؟

حتما شما هم خبر به تاخیر افتادن Max Payne 3 را تا ماه May شنیده اید و این سوال را از خود پرسیده اید چرا بازی که ساخت آن به اتمام رسیده بود و در آستانه ی Gold شدن قرار داشت، دوباره به تاخیر افتاد.

جواب سوال شما کاملا واضح است. دلیلی که باعث به تاخیر افتادن عرضه GeoW 3 به مدت 6 ماه و همچنین Batman برای یک سال بود. تنها دلیل منطقی که می توان برای این تاخیر ها بیان کرد، عرضه بازی در موقع مناسب و فروش بیشتر عنوان است. شرکت RockStar در 2 سال اخیر بازی های نسبتا کمی را عرضه کرده ولی نکته ی مشترکی که در تمام این عنوان ها می توان دید، عرضه ی این بازی ها در تاریخ هایی به غیر از تعطیلات سال نو است. Red Dead Redemtption با اینکه در May 2010 و در آغاز تابستان عرضه شد توانست در آن ماه بیش از 5 میلیون نسخه بفروشد و این فروش تا سال 2011 همچنان ادامه داشت و طبق آمارها این عنوان تا آگوست سال گذشته توانسته بیش 11 میلیون نسخه بفروشد.RockStar این کار را دوباره با L.A. Noire انجام داد و با اینکه فروش این عنوان به موفقیتی مانند Red Dead نرسید ولی قابل قبول بود.

با توجه به اتفاقات گذشته می توان حدس زد که دلیل تاخیر دوباره ی Max Payne 3 فراتر از رفع کردن اشکالات بازی است و RockStar می خواهد با این کار فروش خود را با این عنوان تضمین کند. معلوم نیست که آیا RockStar این کار را با GTA V نیز انجام خواهد داد و باید در سال 2013 انتظار این عنوان بسیار محبوب را کشید یا خیر.

منبع

خروج از نسخه موبایل