حراج‌های Xbox Live به مناسبت جمعه‌ی سیاه مشخص شد

شرکت مایکروسافت اخیراً فهرست حراج‌های در نظر گرفته شده به مناسبت روز جمعه‌ی سیاه [Black Friday] سال 2016 میلادی را منتشر کرده است؛ این فهرست طویل شامل بازی‌های هر دو پلتفرم Xbox One و Xbox 360 می‌شود و در طول هفته نیز شاهد افزوده شدن عناوین تخفیف دار دیگر به آن خواهیم بود.

این تخفیف‌های در نظر گرفته شده از روز سه شنبه 2 آذر ماه [22 نوامبر میلادی] آغاز و تا روز دوشنبه 8 آذر ماه [28 نوامبر میلادی] ادامه خواهد داشت؛ اما مشترکین Gold سرویس Xbox Live همینک می‌توانند از این تخفیف‌ها استفاده کنند.

اگر مشترک Gold سرویس Xbox Live نیستید، مایکروسافت یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد. در فرصتی محدود، خواهید توانست تنها با پرداخت یک دلار مشترک Gold این سرویس شوید.

در کنار تخفیف در نظر گرفته شده برای بازی‌های ویدئویی، شاهد اعمال تخفیف‌هایی برای سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی نیز هستیم؛ منتهی فهرست زیر تنها حاوی تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای بازی‌های ویدئویی‌ست. قرار است شاهد اعمال تخفیف‌های جدید در روز جمعه 5 آذر ماه [25 نوامبر میلادی] نیز باشیم که انتظار می‌رود تخفیف برای بازی‌هایی نظیر Gears   of War 4، Forza Horizon 3، ReCore، Call of Duty: Infinite Warfare، Skyrim: Special Edition و Fallout 4 و… باشیم.

برای مشاهده‌ی فهرست کامل حراج‌ها، از این نشانی استفاده کنید.

حراج‌های حائز اهمیت:

حراج‌های Xbox One:

حراج‌های Xbox 360:

منبع

خروج از نسخه موبایل