جزییات جدید از استایل مبارزاتی Laila و Dezel در بازی Tales of Zestiria

 

شرکت نامکو باندای (سازنده و ناشر بازی) جزییات جدیدی از استایل مبارزاتی شخصیت‌های بازی Tales of Zestiria را منتشر کرده است که با هم نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

 

Laila

 

 

 

همانطور که قبلاً اشاره شده بود Laila یکی از اعضای قبیله بهشتی آتش است که این مسیله در نوع و استایل مبارزه کردن او نیز کاملاً مشهود است.

Laila از یکسری کاغذ با قدرت‌های ماورایی بعنوان سلاح استفاده می‌کند و بوسیله آن‌ها آزادانه از عنصر آتش در مبارزات بهره می‌جوید.

عنصر آتش در بازی توانایی ثابت نگه‌ داشتن دشمنان در جای خود و Bind کردن آن‌ها را دارد و همین مسیله باعث می‌شود تا بوسیله Laila و پس از اتمام کمبوهای خود نیز بتوانید دشمنان را برای مدت زمان محدودی در جای خود نگه دارید.

همچنین Laila توانایی استفاده از اکو‌ آرت‌هایی مبنی بر قدرت آتش را دارد که به او اجازه می‌دهد تا در فواصل نزدیک نیز خطرناک باشد.

 

Dezel

 

 

 

یکی دیگر از اعضای قبیله بهشتی که به تازگی معرفی شده است و ظاهری شبیه به مجرمان و یاغیان غرب وحشی دارد، او از یک شلاق بعنوان سلاح در مبارزات استفاده کرده و عنصر مبارزاتی او باد است.

Dezel باتوجه به استفاده از شلاق در حین مبارزات ناحیه بزرگتری را نسبت به سایر شخصیت‌های بازی پوشش می‌دهد و با استفاده از قابیلت Stepping که در انجام آن تبحر خاصی دارد می‌تواند خود را در موقعیت‌های خوبی قرار داده و دشمنان را غافلگیر کند.

Dezel توانایی استفاده از اکو آرت‌هایی مبنی بر عنصر باد را داشته که برخی از آن‌ها توانایی ضربه زدن به دشمنان درجهت روبرو و چپ و راست را به صورت همزمان دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازی Tales of Zestiria در تاریخ نامعلومی برای کنسول PS3 به صورت جهانی منتشر می‌گردد.

منبع

خروج از نسخه موبایل