جزییات انتشار نسخه اروپایی Persona 5 مشخص شد

شرکت «دیپ سیلور» ناشر نسخه اروپایی «پرسونا ۵»، اعلام کرده که این نسخه همزمان با نسخه آمریکای شمالی این عنوان در تاریخ ۱۴ فبریه، به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی برای پلتفرم‌های PS3 و PS4 منتشر خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

همانگونه که اعلام شد، پس از مدت‌ها برای اولین بار یکی از عناوین بزرگ شرکت «اتلوس» قرار است نسخه اروپایی آن به صورت همزمان با نسخه آمریکای شمالی منتشر شود. شایان ذکر است که بازیکنان ژاپنی «پرسونا ۵»، ۵ ماه زودتر و در تاریخ ۱۵ سپتامبر این عنوان را تجربه خواهند کرد.

 

در ادامه می‌توانید جزییات نسخه‌های مختلفی که این عنوان به هنگام عرضه در اروپا خواهد داشت، را مطالعه کنید.

 

– نسخه پریمیوم «Take Your Heart» (قلبت را تسخیر کن) – ۸۹.۹۹ یورو / ۷۹.۹۹ پوند

 

– نسخه محدود و قاب فلزی «D1 Edition» – ۶۹.۹۹ یورو / ۵۴.۹۹ پوند

 

– نسخه PS3 – ۴۹.۹۹ یورو / ۳۹.۹۹ پوند

 

شرکت «دیپ سیلور» همچنین توضیحاتی پیرامون عنوان «پرسونا ۵» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید.

 

-کلیات

عنوان «پرسونا ۵» در مورد مشکلات داخلی و خارجی گروهی از دانش‌آموزان دردسر ساز دبیرستانی است – شخصیت اصلی و مجموعه‌ای از همشهریان که در طول داستان بازی آنان را می‌بیند – که به عنوان دزدان نجیب، زندگی دوگانه دارند.  آن‌ها زندگی معمولی و روزانه یک دانش‌آموز در «توکیو» را داشته که در آن به کلاس می‌روند، در فعالیت‌های پس از کلاس شرکت می‌کنند و به عنوان کارگران نیمه وقت شاغل هستند. اما علاوه بر این، آنان با استفاده از قدرت‌های ورای دنیوی به سفر‌های خارق‌العاده و ماجراجویانه در قلب مردم می‌پردازند. قدرت آن‌ها از «پرسونا» می‌آید، ایده‌ی که از «شخص» در «کهن‌الگو» نشات می‌گیرد. قهرمانان بازی متوجه می‌شوند که جامعه مردم را مجبور می‌کند تا ماسک (استعاره از دروغین جلوه دادن شخصیت خود در جامعه و مقابل اطرافیان)‌ بر صورت بزنند تا آسیب پذیری‌های داخلی خود را از دیگران پنهان کنند، و فقط به معنای واقعی با کندن این ماسک از روی صورت خود و روبرویی با خود درونیشان می‌توانند قدرت نهفته خود را بیدار و به افرادی که به کمک نیاز دارند، یاری برسانند. نهایتا دزدان نجیب تصمیم گرفته تا دنیای روزانه خود را به آن صورتی که خود در نظر دارند تغییر داده و از درون ماسک‌های دروغین جامعه امروز آگاه شوند.

 

-ویژگی‌ها

منبع

خروج از نسخه موبایل