جزییات انتشار، تاریخ عرضه و Line Up کنسول دستی Vita

امروز سونی از برنامه های عرضه Vita در منطقه پال پرده برداشت. این کنسول دستی در تاریخ 22ـُم فبریه در سال 2012 و همزمان با عرضه در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد – ویتا در تاریخ هفدهم دسامبر 2011 در ژاپن عرضه خواهد شد.

بازی های زیر، بازی های 1st Party لانچ این کنسول در منطقه پال است که تا کنون به صورت رسمی تایید شده اند :

بازی های زیر نیز بازی های در دست ساختی هستند که تاریخ عرضه آنها هنوز اعلام نشده است :

 

بازی Unit 13 توسط Zipper Interactive ساخته خواهد شد

اخیرا سازنده دو عنوان MAG و SOCOM خبر از کار بر روی پروژه ای جدید برای ویتا داده که با نام Unit 13 معرفی شده است که در حوالی لانچ این کنسول عرضه شود.

Evolution Studios، از MotorStorm RC پرده برداری کرد

این عنوان برای PSN و Vita عرضه خواهد شد و با خرید یک نسخه، اجازه دسترسی به نسخه دیگر را به شما میدهد و همچنین به شما اجازه رقابت با کنسول دیگر (PS3, Vita) را میدهد. برای اطلاعات جامع و دقیق تر به اینجا مراجعه کنید.

ورود ویتا به شبکه های اجتماعی

با ویتا به بیشتر شبکه های اجتماعی دسترسی خواهید داشت – این قابلیت در لندن به نمایش درآمد – نحوه لایک کردن، تویپت و تگ کردن و بقیه قابلیت های محبوب شبکه های اجتماعی متعاقبا اعلام خواهد شد.

Augmented Reality Markers

Augmented Reality، به نوعی قابلیتیست برای استفاده سازندگان که ویتا در زمان لانچ با شش AR و سه بازی مجانی برای دانلود در PS Store عرضه خواهد شد. برای اطلاع دقیق از این تکنولوژی و نحوه استفاده از آن به لینک منبع و ویدئوی مربوطه مراجعه کنید.

 

همانطور که گفته شد، ویتا در 22 فبریه سال 2012 در اروپا و آمریکای شمالی و هفدهم دسامبر سال جاری در ژاپن عرضه خواهد شد.


 

منبع

خروج از نسخه موبایل