به SEGA کمک کنید تا به دوران درخشان گذشته بازگردد

سگا قصد دارد که بازی‌های بهتر و با کیفیتی را بسازد و تحقق این امر، به کمک طرفدارانش در شرکت کردن نظرسنجی سگا بستگی دارد. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید. طی یک به روز رسانی در امروز، این کمپانی به طرفداران خود گفت: «به ما کمک کنید تا بتوانیم بازی‌های بهتری بسازیم.»

در این نظر سنجی، که از اینجا می‌توانید در آن شرکت کنید، سگا می‌خواهد بداند که شما صاحب کدام یک از کنسول‌های تاریخ بوده‌اید، همچنین سه بازی مورد علاقه‌تان در طول عمر گیمینگ شما کدام بازی‌ها هستند، ژانرها و سبک‌های مورد علاقه شما چیست و این که کدام بازی‌های سگا را دوست دارید. گزینه‌های دیگز، شامل پرسش از علاقه شما نسبت به بازی‌های موبایل است که آیا در اولویت‌های شما هستند یا خیر. اگر گزینه خیر را در مورد علاقه‌تان به بازی‌های موبایل جواب دهید، سکا دلیل آن را از شما می‌خواهد. 

یک مورد دیگر نیز وجود دارد که در آن، سگا نظر کلی شما را نسبت به این کمپانی می‌پرسد. همچنین از شما می‌خواهد که 3 صفت را در وصف این کمپانی به کار ببرید. 

این نظر سنجی به این دلیل راه اندازی شده است که مدیر این کمپانی اعتراف کرده بود که سگا تا حدودی راه اشتباهی را در پیش گرفته است. «در دهه 90 میلادی، سگا یک برند شناخته شده تجاری بود اما بعد از آن، ما اعتماد طرفداران و گیمرها را نسبت به خودمان از دست دادیم که باعث شد همه چیزمان را، به غیر شهرت‌، از دست بدهیم.». مدیر بخش بازی‌های سگا، آقای Haruki Satomi در تابستان پارسال گفته بود: «ما دوست داریم و می‌خواهیم که آن اعتماد مردم در گذشته را پس بگیریم و همان برند شناخته شده در گذشته یشویم.». 

به نظر می‌رسد که سگا قصد دارد با این نظر سنجی، به دوران گذشته بازکردد تا خرسندی و خوشحالی طرفداران خود را بدست آورد. 2016 سالگرد 25 سالگی یکی از عناوین بزرگ و درخشان سگا یعنی «Sonic the Hedgehog» است. سگا از لوگوی جدید خود به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد سونیک، رونمایی کرده است و شایعه شده بود که ممکن است بازی جدید سونیک در دست ساخت باشد.

 

منبع

خروج از نسخه موبایل