بسته‌ی الحاقی Specter of Torment بازی Shovel Knight تا 2017 تاخیر خورد

بازی Shovel Knight یکی از بازی‌هایی است که با هدف یادآوری دوران بازی‌های کلاسیک 8 بیتی پلتفرمر، در سال 2014 منتشر شد و در این زمینه نیز موفق بود. بسته‌ی الحاقی‌ای برای این بازی با نام Specter of Torment با هدف انتشار در سال 2016 در نظر گرفته شده که حال با خبر شدیم تا سال 2017 میلادی منتشر نخواهد شد.

بر اساس اعلام رسمی Yacht Club Games در وب‌سایت‌شان، گسترش‌دهنده‌ی جدید بازی Shovel Knight که با نام Specter of Torment شناخته می‌شود و شوالیه‌ی Specter در آن حضور دارد تا بهار 2017 میلادی تاخیر خورده است. ممکن است این تاخیر موجب ناراحتی طرفداران این بازی شود اما با توجه به سابقه‌ی Yacht Club Games می‌توان این تصمیم را درست پنداشت و انتظار بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ای در حد بازی اصلی را داشت.

همچنین در وب‌سایت شرکت سازنده‌ی این بازی مشخص شده‌ که بسته‌ی الحاقی Specter of Torment در قیاس با بسته‌ی الحاقی پیشین این بازی تحت عنوان Plague of Shadows بزرگتر خواهد بود. به اضافه همانند بسته‌ی الحاقی نخست این بازی کسانی که نسخه‌ی اصلی Shovel Knight را دارند می‌توانند Specter of Torment را به صورت رایگان دریافت کنند. همین برنامه برای سومین بسته‌ی الحاقی این بازی نیز در نظر گرفته شده است.

منبع

خروج از نسخه موبایل