بروزسانی جدید ShareFactory با قابلیت‌های جدیدتر و بهتر

به روزرسانی جدید برنامه ویرایش ویدئوی محبوب کنسول «PS4» قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در ادامه با « بازی سنتر » همراه باشید.

«ShareFactory» برنامه ویرایش ویدئوی کنسول نسل هشتمی سونی امروز به روزرسانی جدید و بزرگ خود را دریافت می‌‌کند. نسخه 1.7 از این برنامه قابلیت‌های جدیدی را در برخواهد داشت در حالی که ویژگی‌های قبلی آن نیز بهبود و گسترش یافته‌اند.

 

 

در این نسخه شما می‌توانید افکت‌های جالبی را به ویدئوی خود اضافه کنید که جالب‌ترین آن‌ها Slow Motion (صحنه آهسته) و time lapse ( تندنمایی)  هستند.

از جمله دیگر بهبودهای صورت گرفته در این بروزرسانی می‌توان به افزایش تعداد ویدئوهای قابل استفاده در یک پروژه ویرایشی به 50 مورد و افزایش تعداد قطعات موسیقی به 12 اشاره نمود.

محتواهای جدیدتری از قطعات موسیقی، فی‌لترهای تصویری، transitions video (افکت‌های تصویری برای شروع، پایان یا الحاق کلیپ ها به یکدیگر) هم در دسترس قرار خواهند گرفت. ابزار colour picker برای بالاتر بردن رنج رنگ‌های مورد استفاده برای پس زمینه Textهای مورد استفاده در ویدئوی شما هم  افزوده شده است.

همچنین به منظور برگزاری مسابقات طراحی ویدئو شاخه جدیدی به نام new Events اضافه شده تا بتوانید مهارت خود را در تدوین نمایش دهید.

منبع

خروج از نسخه موبایل