با دشمن‌های جدید خود در Star Ocean 5 آشنا شوید

«اسکوئر انیکس» به تازگی اطلاعات جدیدی از سرزمین «کرونوس» در «استار اوشن ۵» و دشمن‌های موجود در این سرزمین منتشر کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما در بازی‌سنتر همراه باشید.

 

کرونوس

«کرونوس» جامعه‌ای مدرن واقع در «قلمرو فضایی – منطقه K» بوده که از جدیدترین تکنولوژی‌های روز برخوردار است. به نظر میاید این جامعه به دلایلی فعالیت‌های مخفی انجام می‌داده است.

 

 

ژنرال آلما

 

ژنرال سرزمین «کرونوس» که در برابر «فیدل» و همراهانش می‌ایستد. وی همیشه سعی دارد تا با زور مشکلاتش را حل کند. یعنی هدف او از دنبال کردن «رلیا» چه می‌تواند باشد…؟

 

 

 

آرون

 

زیردست ژنرال «آلما» و کاپیتان کشتی جنگی «کرونوس». وی برای انجام ماموریت خاصی در راه «فیدل» و همراهانش قرار می‌گیرد. «آرون» فقط به صورت ریاکارانه و با طعنه صحبت می‌کند.

 

 

 

تاوروس

 

مردی که رییس خودش بوده و در آزمایشگاه متعلق به «کرونوس» به تحقیقات می‌پردازد. وی همچنین برای انجام تحقیقاتش از ژنرال «آلما»، کمک دریافت می‌کند. «تاوروس» شخصی بی‌عاطفه بوده و موجودات زنده را تنها به چشم سوژه‌های برای انجام آزمایش می‌بینید.

 

 

«Star Ocean: Integrity and Faithlessness» قرار است، ۳۱ مارچ برای کنسول PS4 و ۲۸ آپریل برای PS3 در ژاپن عرضه شود. نسخه غربی این عنوان نیز تابستان امسال در اروپا و آمریکای شمالی منتشر خواهد شد.

منبع

خروج از نسخه موبایل