بازی Grim Dawn بعد از 6 سال منتشر می‌شود

استودیوی «Crate Entertainment» بازی «Grim Dawn» را که یک «RPG» شبیه به «Diable» بود در سال 2010 میلادی معرفی کرد و 2 سال بعد موفق به کسب 500,000 دلار کمک مردمی شد و در سال 2013 میلادی بازی بصورت «Early Access» بر روی شبکه‌ی «Steam» رفت. اکنون بعد از 6 سال بازی بطور رسمی عرضه خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

اگر بازی‌هایی نظیر «Diablo, Path of Exile, Torchlight و خصوصا Titan Quest» را تجربه کرده باشید، مکانیزم‌های بازی گریم داون برای شما آشنا خواهد بود. بازی دارای بخش تک نفره تشکیل شده از 4 مرحله اصلی است و دارای درجه‌های سختی مختلف و الهام گرفته از دوران ویکتوریایی است که در آن به جستجو و از بین بردن هر آنچه در پیش رویتان قرار دارد می‌پردازید.

 

از آنجایی که سازندگان تایتن کوئست گریم داون را ساخته‌اند، شبیه به آن بازی شما در ابتدا فقط جنسیت و کلاس شخصیت خود را انتخاب خواهید کرد.

 

بخش دیگری از بازی که مشابه با تایتن کوئست عمل می‌کند سیستم کلاس‌های بازی است. شما چندین کلاس برای انتخاب دارید و در بالای درخت قابلیت‌ها شما لیستی از قابلیت‌های فعال و غیرفعال و یک شمارنده برای میزان تسلط شما وجود دارد که با پیشرفت در بازی پر خواهد شد. با پیشرفت در بازی شما قادر به انتخاب کلاس‌های دوگانه نظیر «fighter-mage» یا «mage-summoner» خواهید بود.

 

بازی همچنین دارای بخش چند نفره در قالب «co-op» خواهد بود و قابلیت «Modding» نیز بعد از عرضه به بازی اضافه خواهد شد. گریم داون یک بازی کامل و یک کلون برای دیابلو است که همه‌ی دوست‌داران منتظرش بودند.

 

اگر علاقه داشتید می‌توانید نسخه کامل بازی بر روی شبکه استیم که پنجشنبه این هفته عرضه خواهد شد را از اینجا مشاهده کنید.

منبع

خروج از نسخه موبایل