بازی Forza Motorsport 6 را رایگان بازی کنید

اگر تصمیم به تجربه‌ی بازی Forza Motorsport 6 بصورت رایگان دارید، این روز‌ها فرصت مناسبی برای شما فراهم شده است. طبق اعلام رسمی توسعه‌دهندگان این بازی، علاقه‌مندان تا روز 7 شهریور [28 آگوست میلادی] فرصت دارند تا این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند. تمامی محتوای موجود در نسخه‌ی اصلی قابل دسترسی هستند.

اعلامیه‌ی استودیوی Turn 10 [سازنده Forza Motorsport 6] بدین شرح است:

" ما در حال آماده‌سازی برای انتشار بازی Forza Horizon 3 در تاریخ 6 مهر ماه [27 سپتامبر میلادی] هستیم، اما پیش از آن اعضای گُلد [Gold] Xbox Live این امکان را خواهند داشت تا در این آخر هفته بازی Forza Motorsport 6 را به صورت رایگان تجربه کنند. از تاریخ 4 شهریور [25 آگوست میلادی] تا پایان روز یک شنبه 7 شهریور [28 آگوست] اعضای طلایی Xbox می‌توانند Forza Motorsport 6، پرفروش ترین بازی ریسینگ نسل فعلی را به صورت کامل و رایگان تجربه کنند. "

" تجربه جامع‌ترین و زیباترین بازی ریسینگ نسل فعلی. جمع‌آوری، شخصی‌سازی و مسابقه دادن با بیش از 450 ماشین، همه‌ی بخش‌های آن‌ها نظیر اطاقک ماشین و در‌های بازشونده‌ با آسیب‌پذیری بالا قابل دسترسی و شخصی‌سازی هستند. رقابت 24 نفره در 26 منطقه مشهور جهان دارای آب‌و‌هوای پویا و رانندگی در شب. "

البته برای ذخیره‌سازی پیشرفت‌های خود در طول بازی قادر به خرید نسخه کامل آن نیز با قیمت 30 دلار خواهید بود.

منبع

خروج از نسخه موبایل