اولین تصاویر از نسخه انگلیسی بازی Fairy Fencer F + معرفی شخصیت‌ها

 

امروز شرکت NIS America اولین تصاویر از نسخه انگلیسی بازی Fairy Fencer F جدیدترین ساخته استودیو Compile Hearts در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی را برای کنسول PS3 منتشر کرد.

 

 

Fang (نفر وسط)

 

شخصیت اصلی بازی که زبان تند و تیز و  شخصیتی تنبل و خوش‌گذران دارد ولی در مواقعی که به او نیاز باشد به خوبی از پس امور بر می‌آید.

 

Eryn

 

شریک و همراه Fang در مبارزات که یک Fairy است. Eryn فکر می‌کند که Fang آدم احمقی هست برای همین با حالتی ترحم‌آمیز و فروتن با او برخورد می‌کند.

 

Tiara (سمت راست)

 

همانند Fang بعنوان یک Fencer شناخته می‌شود که با جدیت زیادی با مسایل برخورد می‌کند. Tiara مقداری مازوخیزم و خود‌آزاری دارد اما گفته شده در مواقعی که عصبانی شود کمتر کسی توان مقابله با او را خواهد داشت.

 

 

Harley (سمت راست)

یک Fencer و محقق در مورد مسایل مرتبط با Fairyها. Harley علاقه شدیدی به تمام مسایل مرتبط با Fairyها دارد، تا حدی که این مسیله حالت عادی نداشته و بیشتر شبیه به مریضی است تا علاقه. خارج از مسایل مرتبط با تحقیقات Harley شخصیتی احمق و بی‌فکر در برخورد با مسایل روزمره دارد.

Bahus (سمت چپ)

شریک و همراه Harley در مبارزات و یک Fairy که برخلاف ظاهر خشنی که دارد توانایی بالقوه‌ای در آشپزی و انجام کارهای داخل خانه از خود نشان می‌دهد.

 

Pippin (سمت راست)

 

یک Fencer مرموز که دانش و حکمت بسیار بالایی دارد. حال اینکه چگونه با وجود یک شمشیر که در سر او فرو رفته است فکر می‌کند، خود سوالی است که هنوز کسی از آن اطلاع ندارد.

 

Soji (تصویری موجود نیست)

شریک و همراه Pippin در مبارزات و یک ّFairy با ظاهری جذاب و آراسته. Soji یک پیشخدمت مودب و خوش‌رفتار است که اکثر اوقات با یک Fencer اشتباه گرفته می‌شود.

 

 

Sherman (سمت چپ)

یک Fencer که آرزوی برقراری صلح جهانی را در ذهن خود داشته و قصد دارد که Furiها (منابع انرژی و سلاح‌های بازی) را از دست افراد بد دور نگه دارد. Sherman استایل خاصی در حرف زدن و لباس پوشیدن دارد، متین و مودب. احتمالاً برای همین است که Fang (شخصیت اصلی بازی) چندان رابطه خوبی با او ندارد.

Ryushin (سمت راست)

همراه و شریک Sherman در مبارزات و یک Fairy که ظاهری شبیه به ربات‌ها و شخصیتی جدی و محکم دارد. Ryushin در مواقعی به صورتی سرسخت و لجوج بر افکار و اندیشه‌های خود پافشاری می‌کند.

 

 

بازی Fairy Fencer F در تاریخ‌های 23 و 26 سپتامبر سال 2014 به ترتیب در آمریکای شمالی و اروپا برای کنسول PS3 منتشر می‌گردد.

منبع

خروج از نسخه موبایل