انتشار جزییات گیم‌پلی Akiba’s Beat: اصول مبارزات، Imagine Mode، تعویض کارت و سیستم خدمتکار

استدیوی «Acquire» جزییات و تصاویر جدیدی از عنوان «Akiba's Beat» منتشر کرده که شامل معرفی، اصول اولیه سیستم مبارزات، افزایش قدرت با «Imagine Mode»، تعویض کارت و سیستم خدمتکار است. با ما در بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در ادامه می‌توانید این اطلاعات و تصاویر جدید را مشاهده کنید.

 

کلیات مبارزات

در مبارزات شما می‌توانید حداکثر گروهی ۴ نفره داشته باشید. شما با وارد کردن دستورات (به شیوه نوبتی) مبارزه نکرده و بجای آن با استفاده از دکمه‌های جابجایی و ترکیب آن‌ها با دکمه‌ حمله، ضربات متعددی را به وجود می‌آورید.

Hit Points – HP

وقتی «HP» شما صفر شود، شما دیگر توانایی انجام کاری را نخواهید داشت. سایر افراد گروه می‌توانند با استفاده از توانایی یا آیتم‌های مختلف شما را زنده کنند.

 

Skill Points – SP

اگر «SP» شما صفر شود، دیگر قابلیت استفاده از «Skill»‌(توانایی‌های فیزیکی یا جادویی) را نخواهید داشت. شما می‌توانید با استفاده حملات عادی، «Skill»ها و آیتم‌ها، «SP» خود را افزایش دهید.

 

Action Points – AP

هنگامی که «AP» شما صفر شود، شما دیگر قابلیت انجام کار‌های چون حمله را نخواهید داشت. «AP» به صورت اتوماتیک پر خواهد شد.

 

بار تخیل – Imagine Gauge

بار تخیل در میان ۵ بخش حرکت کرده و در کنار بخش‌های «Pasopon» برای فعال کردن «Imagine Mode» مورد نیاز هستند.

حالت تخیل – Imagine Mode

با اجرای حملات موفقیت آمیز و فعال کردن بار تخیل، شما می‌توانید حالت «Imagine Mode» را فعال کنید، که به شما اجازه می‌دهد بدون کم شدن «AP» حمله کنید و جلوی زمین خوردن شما را نیز می‌گیرید.

در طول «Imagine Mode» کارایی بازیکنان افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. علاوه بر آن، اگر در حالت خاصی «Imagine Mode» فعال شود، تصویر برنده‌ای از یک هدفن مختص «Akiba's Beat» نمایش داده خواهد شد. منتظر انتشار جزییات بیشتر از این بخش در آینده باشید.

سیستم تعویض کارت – Trading Card

در «آکیهابارا» شما می‌توانید، کارت‌های قابل تعویض خریداری کنید. در صورت مجهز کردن این کارت‌ها، شما می‌توانید از قابلیت « Two Title Skill» (توانایی دو عنوان) آن‌ها استفاده کنید.

این کارت‌های قابل تعویض بخشی از کار درون بازی به نام «Vanishing Fantasy» هستند و در مجموع ۱۰۰ نوع مختلف از آن‌ها (علاوه بر کارت‌های آلفا)، در بازی وجود دارند.

 

نمونه‌ای از توانایی دو عنوان یک کارت

– «Pure Blooded» – میزان مصرف «SP» نصف خواهد شد

– «Spirit King» – اثر جادوهای بازیابی دو برابر خواهد شد

سیستم خدمتکار – Maid System

سیستم خدمتکار در هر دو بخش درون مبارزات و خارج از آن، به عنوان یک سیستم حمایتی توسط دوشیزگان خدمتکار درون بازی، برای شخصیت‌های قابل بازی استفاده شده و حکم پنجمین متحد (عضو گروه) را در این عنوان خواهند داشت. خارج از مبارزات و در میدان آن‌ها با راهنمایی کردن شما برای جابجایی در شهر و بیان شرایط خاص هر دانجن از شما حمایت کرده و در مبارزات با اعلام جزییاتی از دشمنان و هشدار دادن به شما در مواقعی که سایر همراهانتان به کمک احتیاج دارند، به شما یاری می‌رسانند. همچنین، در شرایط خاصی آن‌ها می‌توانند اثراتی را فعال کنند که به شما در مبارزات کمک خواهند کرد.

(شخصیت «PinKun» به عنوان یک شخصیت خدمتکار در بازی حضور خواهد داشت. خدمتکاران دیگری نیز در بازی حضور داشته که در آینده معرفی می‌شوند.)

 

«آکیباز بیت» قرار است پاییز پیش رو در ژاپن و زمستان امسال در غرب، برای پلتفرم‌های PS4 و PS Vita منتشر شود.

 

منبع

خروج از نسخه موبایل