المان های نقش آفرینی بیشتر در Mass Effect 3

سری Mass Effect در طی حیات 8 ساله ی خود از زمان شکل گیری ایده ی اولیه اش تا کنون در حال تکامل در زمینه ی روایت داستان،گرافیک و گیم پلی بوده است.گیم پلی در ME2 نسبت به عنوان نخست برتری داشت،در حالی که بسیاری از طرفداران سبک نقش آفرینی بر این عقیده هستند که المان های نقش آفرینی از عنوان دوم رخت بر بسته اند.ولی به نظر می آید در شماره ی سوم از این فرنچایز خبر های خوبی برای این قشر از گیمر ها نهفته است.شخصی سازی های بیشتر برای اسلحه ها و Skill Tree های متنوع،تنها بخشی از این پیشرفتهاست.
شما می توانید حتی در حین نبرد،اسلحه ی خود را شخصی سازی کنید.بدین ترتیب که اسلحه از نمای روبرو جلوی شما قرار می گیرد و شما می توانید به آن دوربین،مهمات با کارایی های متفاوت،لوله های جدید برای بالا بردن توان شلیک و چیزهای دیگر اضافه کنید:


همینطور بنا به گفته ی Casy Hudson،خرید و فروش در این شماره آسان تر شده و این امکان برای عاشقان نقش آفرینی مهیاست تا به جای جای کهکشان سفر کنند و قطعات مورد علاقه ی خود را خرید و فروش کنند.

همانطور که قبلا گفته شد،Skill Tree ها اکنون بسیار متنوع تر و عمیق تر شده اند.البته شما هنوز هم می توانید شپرد و اعضای گروه را روی حالت "Auto-Level" بگذارید.ولی چرا باید همچین کاری بکنید،در حالی که امکاناتی مانند شخصی سازی دارید که به شما این امکان را می دهد تا در دنیایی از "انتخاب ها" که Mass Effect را برای طرفداران RPG و Shooter در عین حال ارزشمند می کند،غرق شوید!؟


عنوان بزرگ Mass Effect 3 در سه ماهه ی نخست سال 2012 برای سه پلتفرم PC ، X360 و PS3 روانه ی بازار می شود.

منبع

خروج از نسخه موبایل