استودیو “Respawn” کارگردان بزرگ “هنری” هالیوود را دراختیار گرفت.


استودیو "Respawn Entertainmnet" زمانی شکل گرفت 40 نفر از شرکت "Activision" کنار کشیدن و به شرکت "Electronic Arts" پیوستن و در زمان کوتاهی این استودیو با سر پرستی اقایان "Zampella و West" شکل گرفت ، چندی پیش در خبری این استودیو سایت رسمی خود را معرفی کرد و در انجا از جذب اقای "Iain McCaig" که یک کارگردان هنری میباشد سخن گفت .
امروز نیز در خبری جدید و بسیار مهم این شرکت اعلام کرد ، که اقای "Matt Codd" کارگردان موفق هنری هالیوود را به خدمت گرفته است . اقای "Matt Codd" در کارهای بزرگی چون فیلم نجات سرباز رایان به کارگردانی اقای Steven" Spielberg" و کارهایی زیبایی دیگری چون "Monkeys 12 ، Men in Black ، Transformers 3 ، G.I.JOE ، APOCALYPTO" و دیگر عنوانهای بزرگ سینمای هالیوود دست داشته است و کارهای هنری این فیلمها را انجام داده است .
حال وی برای همکاری با استودیو " Respawn" وارد عمل شده است، وی در مصاحبه ای با همین سایت اعلام کرد بازیهای مورد علاقه ای که بیش از همه بازی کرده است "Medal of Honor, Doom ve Gears of War" میباشند . شما میتوانید برخی از کارهای هنری وی را که بسیار زیبا طراحی شده اند را در زیر مشاهده کنید . برای اطلاعات و دیدن تصاویر و کارهای اقای Matt Codd به سایت خود وی مراجعه کنید .

 

شایان ذکر است این تصاویر ربطی به بازی استودیو Respawn ندارد
 

 

منبع

خروج از نسخه موبایل