معرفی تیم های شرکت کننده در رویداد Level UP

این رویداد اکنون در سومین هفته خود قرار دارد و ۱۷۴ تیم شرکت‌کننده در کنار ۲۱ مربی این رویداد مشغول تولید نسخه آزمایشی و قابل اجرای بازی‌های خود هستند.

این رویداد از یک‌ام تیر ماه با حمایت و پشتیبانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دست‌اندرکاران بازی‌سازی که به عنوان مربی در این رویداد فعالیت می‌کنند، و دیگر فعالان حاضر در این بخش از صنعت؛ پذیرای تیم‌های مستقل بازی‌سازی به صورت آنلاین است.

 

تیم اردیبهشت از قزوین در رویداد Level up شرکت کرده‌اند و در حال ساخت بازی  Second Chance هستند.

تیم اردیبهشت در رابطه با تیم خود می گویند: " تیم ما خیلی کم تجربه است ولی پر تلاش ، داریم روی گیمی بنظر خودمون سرگرم کننده و خاص کار میکنیم ، کاراکتر اصلی ما یک خانم هستش که داستانش رو نگم فعلا. ما سعی کردیم برای بازی کننده بازیمون با جابجایی زمان و جادو ها و شمشیر زنی، معما ها و لحظاتی سرگرم کننده رو رقم بزنیم. به طور میانگین روزی ۹ ساعت روی گیم کار میکنیم و عین ۳۱ روز در کنار هم هستیم."

 

 

تیم Mental Studio از شیراز در حال ساخت بازی At the cage.

تیم Mental Studio در رابطه با تیم خود می گویند: "در حال حاضر این گروه تنها از 3 نفر تشکیل شده است. اما ما معتقدیم با تخصص و پشتکار و در صورتی که به کار خود ایمان داشته باشید با تعداد نفرات کم هم میتوان کارهای بزرگ انجام داد. بازی که ما در حال ساخت آن هستیم یک بازی سبک پلتفرم و مخصوص سیستم عامل اندروید است که فکر می کنیم ایده بسیار جدید و جذابی دارد. به امید موفقیت همه بازی سازان ایرانی."

 

 

تیم Unique Devs از تهران در حال ساخت بازی Smiter.

تیم Unique Devs در رابطه با تیم خود می گویند : "تیم دو نفره ما در حال ساخت  بازی اول شخص پازل می باشد که تا کنون گیم دیزاین آماده شده و مکانیک های اولیه در حال پیاده سازی است و آرت استایل بازی هم تقریبا مشخص شده است. آماده طراحی مرحله و گرفتن فیدبک از مکانیک ها هستیم، همچنین در حال  طراحی مدل های محیط هستیم"

 

 

تیم یک نفره بالهای چوبی در حال ساخت بازی One of us.

تیم بالهای چوبی در رابطه با بازی خود می گویند:"شما یکی از اعضای یک تیم بازی سازی مستقل هستی که باید به پیشرفت خودت و تیمت کمک کنی تا بتوانی وظایف و مشکلات پیش روی رو با موفقیت پشت سر بگذاری. دیزاین بازی مشخص شده مکانیک دراومده الان بیشتر دارم سعی میکنم براش محتوا تولید کنم ، جدیدا یه ابزار هم برای بالانس کردن stat ها نوشتم که سرعت کارم رو خیلی زیاد میکنه"

 

 

تیم بیگ گیمز در حال ساخت بازی BallZ

تیم BiGames در رابطه با تیم خود می گویند: "اسم تیم ما بیگ گیمز یا همون BIGames هست که کلمه G در دو کلمه مشترک است. تیم ما از ٤ عضو تشکیل شده (درعکس یکیمون نیست) و  تیم ما در تهران ساکن است،ما در حال ساخت بازى اى هستیم که بالای ٣٠ مرحله دارد و Player در حال انجام بازى باید روى یک توپ تمرکز کند دیگه بقیش رو نمیگم که … ! براى تیم ما مقام مهم نیست ، مهم تجربه ست که کسب کنیم.

 

تیم بومرنگ در حال ساخت بازی کاتانا

تیم بومرنگ درباره خود می گویند: "تیم ما از 4 نفر تشکیل شده که یکی از بچه ها متاسفانه در حال حاضر مسئله ازدواج گریبان گیرش شده. تیم ما در حال ساخت یک بازی پازل/ادونچر با نام موقت "کاتانا" می باشد. تا به حال مکانیک های اولیه پیاده سازی و آرت استایل بازی هم مشخص شده است. در حال بهینه کردن قسمت فنی، طراحی هنری و پازل ها هستیم.
به شدت به نتیجه کار امیدوار هستیم. چون در هر صورت برنده ایم؛ چه بین مقام اول تا سوم باشیم، چه نباشیم. برناممون اینه که پروژه و ساخت بازی رو ادامه بدیم. مهم تجربه ای هست که در این راه کسب می کنیم."

خروج از نسخه موبایل