مدیرعامل یوبیسافت: NX، نینتندو را به رقابت بازخواهد گرداند

بعد از حضور ضعیف Wii U در عرصه‌ی جهانی کنسول‌ها، قرار است NX این وضعیت را تغییر دهد و دوباره کمپانی نینتندو را در مرکز توجهات قرار دهد. مدیرعامل یوبیسافت،  Yves Guillemot در این باره می‌گوید:«تا آن‌جا که به سخت‌افزار مربوط می‌شود، فکر می‌کنم NX می‌تواند نینتندو را به عرصه‌ی رقابت بازگرداند.» این اولین بار نیست که Guillemot از کنسول جدید نینتندو تعریف و تمجید می‌کند؛ کنسولی که یوبیسافت قرار است با عرضه‌ی چندین بازی ازجمله Just Dance 2017 از آن حمایت کند.

 

 

ابتدای ماه جاری بود که او قول داد NX «بسیار روان و آسان و تجربه‌ای متفاوت با آنچه امروزه از سایر کنسول‌ها می‌بینیم» باشد. کنسول قبلی نینتندو یعنی Wii U با فروش فقط 13 میلیون نسخه از سال 2012 تاکنون عملکردی پایین‌تر از حد انتظار داشته است و در مقایسه با نسخه‌ی قدیمی‌تر خود یعنی Wii که بیش از 100 میلیون نسخه فروخته است، بسیار ضعیف عمل کرده‌است.

 

با توجه به مصاحبه‌ای که تحلیلگران با Wall Street Journal داشته‌اند، احتمال می‌رود نینتندو در ماه اکتبر امسال اطلاعات رسمی از کنسول در دست ساخت خود منتشر سازد.  این کنسول برای عرضه در ماه مارس 2017، یعنی حدود 6 ماه دیگر خود را آماده می‌کند.

منبع

خروج از نسخه موبایل