سرعت دانلود بازی‌های پلی استیشن برای دسترسی راحت‌تر به اینترنت در ناحیه اروپا کاهش میابد

شیوع ویروس کرونا مردم زیادی را خانه‌نشین کرده و این امر سبب شده که بسیاری از کارکنان مجبور شوند از خانه‌های خود به کار کردن بپردازند. در چنین شرایطی، دسترسی آسان به اینترنت اهمیت بالاتری از قبل پیدا می‌کند. اخیراً پهنای باند در ناحیه اروپا مشکل‌ساز شده و شرکت Sony تصمیم گرفته با پایین آوردن سرعت دانلود، به این شرایط کمک کند.

کنسول Playstation 4

آقای جیم رایان (مدیر عامل بخش تعاملی و سرگرمی سونی) با انتشار پیامی در بلاگ پلی استیشن گفت: ” ما معتقدیم این اهمیت زیادی دارد که وظیفه خود را در قبال حل کردن مشکلات مربوط به ثبات اینترنت انجام دهیم. تعداد افراد بی‌سابقه‌ای فاصله گرفتن از اجتماع را عملی کرده و بیشتر از قبل به دسترسی آسان به اینترنت متکی هستند. ممکن است بازیکنان تاحدودی بازی‌ها را دیرتر و با تأخیر دانلود و تجربه کنند، اما آن‌ها همچنان از گیمپلی بدون مشکلی لذت خواهند برد.”

در پایان نیز آقای جیم رایان از حمایت و درک طرفداران از وضعیت فعلی تشکر کرد. مطمئناً افراد زیادی هستند که در این شرایط سخت، نیاز شدیدی به اینترنت پرسرعت دارند و هرگونه کمک به آن‌ها شایسته قدردانی است. حال باید دید که با نزدیک شدن به عرضه بازی‌های پر حجمی مثل Final Fantasy 7 Remake، آیا برنامه‌ای برای پیش دانلود زودتر از موعود این عناوین وجود دارد یا خیر.

خروج از نسخه موبایل