آموزش لوداوت کالاف دیوتی وارزون | Loadout

راهنمای LoadOuts ، GunSmith و FieldUpgrades

کالاف دیوتی وارزون یکی از بازی های پرطرفدار سبک بتل رویال بوده که به صورت رایگان در دسترس همه ی دوست داران این سبک و بخصوص علاقه مندان مجموعه کالاف دیوتی قرار گرفته است، این عنوان تاکنون توانسته بیشتر از 75 میلیون بازیکن را جذب کند. درواقع وارزون ترکیبی از گیم پلی سری کالاف دیوتی و مجموعه ای از نوآوری ها در سبک بتل رویال است. حال به بهانه ی کاهش مشکلِ پکت لاس برای بازیکنان ایرانی، به سراغ آموزش این بازی رفته ایم. اگر شما هم از مشتاقان بازیهای سبک بتل رویال هستید با بازیسنتر در راهنمای Call of Duty Warzone همراه باشید.

برای مشاهده آیتم ویدیویی در یوتوب کلیک کنید

لوداوت چیست؟

یکی از قسمت های کلیدی گیم پلی کالاف دیوتی وارزون لوداوت ها (LoadOut) هستند، عبارتی که احتمالاً کمابیش با آن آشنایی دارید، هر لوداوت در واقع مجموعِ تعدادی از تجهیزات ،قابلیتها و سلاح ها خواهد بود که از پیش آنها را شخصی سازی کرده و در لیست لوداوت های دلخواه خود قرار داده اید، نحوه استفاده از لوداوت ها بسته به گیم مُدی که قصد دارید آنرا بازی کنید کمی متفاوت هستند، برای مثال در مولتی پلیر Call of Duty Modern Warfare و همینطور مد Plunder از Warzone قادر خواهید بود در جریان بازی هر لحظه که نیاز دارید لوداوتِ خود را از میان لیست لوداوت ها انتخاب و با آن لوداوت اسپاون شوید.

اما در بتل رویال شرایط متفاوت است ، در این مد باید منتظر دو دراپ لود اوتی که توسط پشتیبانی هوایی بصورت رندوم در نقشه رها می‌شوند بمانید، دراپ اول، اوایل بازی در حدود 15 ثانیه قبل از بسته شدن دایره اول، و دراپ دوم، اواخر بازی حدود 45 ثانیه مانده به بسته شدن دایره پنجم رها می‌شود. هر دو لوداوت دراپ در فاصله حدودی کمتر از 200 متری موقعیت شما و البته همیشه داخل دایره رها می‌شوند ، لوداوت ها همچنین از طریق Buy Stationها در ازای پول نقدی که از طریق لوت یا ماموریت های جانبی (یا همان Contracts) داخل نقشه بدست آورده اید نیز قابل خریداری هستند. توجه داشته باشید که لوداوت شما فقط برای تیم شما قابل استفاده بوده و تیم دشمن توانایی استفاده از آن را ندارد.

لوداوت دراپ اول، اوایل بازی در حدود 15 ثانیه قبل از بسته شدن دایره اول، و دراپ دوم، اواخر بازی حدود 45 ثانیه مانده به بسته شدن دایره پنجم رها میشود.

چرا لوداوت مهم است؟

 در جریان بازی کالاف دیوتی قادر خواهید بود انواع سلاح ها ، نارنجک ها و دیگر تجهیزات را در محیط بازی لوت کنید، یا برخی از آنها را از BuyStation ها در نقشه بازی تهیه کنید، اما توجه داشته باشید که پرک ها (Perks) یا قابلیت های شما، فقط از طریقِ لوداوت ها در دسترس هستند، بنابراین لازم است برای ارتقای بازی خود و پیروزی در Verdansk از لوداوت ها استفاده کنید.

“Custom LoadOuts”

Edit LoadOuts

کارکرد لوداوت ها به این صورت است که شما پیش از بازی سه پرک یا قابلیت انتخابی خود را در کنار دو سلاح شخصی سازی شده ، یک نارنجک و یک تاکتیکال در یک لوداوت جا دهید و سپس در جریان بازی از آنها استفاده کنید.

“Weapons Menu”

سربرگ Weapons مهمترین بخشی است که در منوی کالاف دیوتی وارزون با آن سر و کار خواهید داشت، برای دسترسی به لوداوت ها وارد این سربرگ شده و به بخش Edit LoadOut مراجعه می‌کنیم.

“Edit LoadOuts Menu”

دراین قسمت ، 10 کاستوم لوداوت برای ویرایش خواهید داشت هنگامی که یکی از کاستوم لوداوت ها را انتخاب کنید قادر خواهید بود آنرا به دلخواه خود شخصی سازی کنید، هر لوداوت شامل این بخش ها می‌باشد :

توجه داشته باشید که اکثریت سلاح های انتخابی شما قابلیت شخصی سازی قسمت های مختلف از جمله خشاب ، لوله، اسکوپ ، ماشه و دیگر اجزای اسلحه را خواهند داشت که بنا به سبک بازی شما می‌توانند تغییر کنند. این مبحث را در بخش GunSmith توضیح خواهیم داد.

به علت مفصل بودن مبحث پرک، توضیحات پرک ها ، Lethal و Tactical را در قسمت بعدی آموزش توضیح داده شده است.

GunSmith

“GunSmith”

برای شخصی سازی سلاح ها پس از آنکه سلاح مورد نظر خود را انتخاب کردید ، روی گزینه GunSmith کلیک کنید تا وارد منوی شخصی سازی بشوید، منوی GunSmith دارای دوسربرگ است :

در این سربرگ همچنین با عبارت Equipped مواجه خواهید شد که حداکثر اجزایی که می‌توانید در یک اسلحه تغییر دهید را نشان ‌می‌دهد. در واقع اگر بخواهید بیشتر از 5 تغییر انجام دهید با پیغام Swap Attachment مواجه خواهید شد که از شما می‌خواهد قطعه مورد نظر را با یکی از اجزای قبلی تعویض کنید.

“GunSmith Menu”

با کمک نموداری که در کادر پایین صفحه نمایش داده می‌شود می‌توانید نتیجه تغییرات ایجاد شده در سلاح خود را مشاهده کنید.

“Stats”

Field Upgrades

“Weapons Menu”

از دیگر گزینه های مهم منو Weapons می‌توان به Field Upgradeها اشاره کرد، Field Upgrade ها تجهیزات پشتیبانی قابل شارژ شما هستند ، این تجهیزات در مد بتل رویال فقط از طریق لوت کردن یا از طریق BuyStation ها در نقشه قابل دستیابی هستند ، در ادامه به شرح کوتاه Field Upgrade ها می‌پردازیم :

تا اینجا با نحوه کارکرد کلی و استفاده از لوداوت ها ، شخصی سازی سلاح ها و Field Upgrade ها آشنا شدیم، برای آشنایی بیشتر با کال آف دیوتی وازون دیگر ویدیو های بازیسنتر را دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل