ایکس باکس وانبررسی

بررسی بازی Fallout 76

قبل از شروع بررسی «Fallout 76» باید فلش‌بکی به نمایشگاه E3 و کنفرانس خبری «بتزدا» بزنیم و به یاد داشته باشیم که شش ماه پیش چه اتفاقاتی در آن مراسم افتاد. جایی که ۷۶ به عنوان تجربه‌ی جدید و آنلاین فال‌اوت معرفی شد و «تاد هاوارد» بار دیگر نشان داد که شومن بسیار خوبی‌ست! اجرای بی‌نقص و شوخی‌های به موقع، سه سال پیش در E3 باعث معرفی هر چه بهتر فال‌اوت ۴ شد و در کنار کیفیت خوب بازی، نتیجه‌ای شگرف را در بازاریابی و فروش نسخه‌ی چهارم داشت. موضوعی که در رابطه با ۷۶ چندان صدق نمی‌کند و دلیل آن ضعف کیفی‌ست. با اضافه شدن «بتل‌کرای استودیو» به زیرمجموعه تیم اصلی تحت نظر هاوارد، مسئولیت ساخت ۷۶ تا حد زیادی به این استودیو واگذار شد که اکنون نام BGS را یدک می‌کشد. نبود تیم اصلی و اولین تجربه کلی کمپانی در ساخت بازی آنلاین، بیشتر ۷۶ را به یک زمین تمرینی تبدیل کرده است. جایی که تیم، ظاهرا در حال تست ویژگی‌های آنلاین برای به کار گیری در عناوین نسل بعدش است. البته ایده‌ی کلی یک فال‌اوت آنلاین در ترکیب نقش آفرینی با تم بقا، کانسپت جالبی‌ست و ۷۶ هم بعضا در برخی زمینه‌ها نکات مثبت قابل تاملی ارائه می‌کند؛ شاید در طراحی مکانیک‌ها هم ایراداتی وجود داشته باشد، اما لطمه اصلی را F76 از ضعف‌های تکنیکی خورده است.

 width=810 height=456 data-src=https://www.bazicenter.com/wp-content/uploads/2018/11/photo_۲۰۱۸-۱۱-۲۲_۲۲-۳۴-۴۹-1024x576.jpg class=

مجموع امتیاز - 5

5

امتیاز بازی‌سنتر

نقاط قوت:
مکانیک‌های تعامل در Shared World و بازی کواپ
نقاط ضعف:
باگ‌های تمام نشدنی که تجربه بازی را دردناک می‌کنند!
دوری از ماهیت فرانچایز در داستان‌سرایی
مشکلات تکنیکی که گریبان‌گیر اغلب بخش‌های بازی هستند
روند تکراری ماموریت‌ها
باز هم باگ!

User Rating: 2.38 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
  • ثبت نام کنید
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. شما یک لینک برای ایجاد رمز عبور جدید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.