معرفی بازی‌ها

تقابل دوباره رعد و آتش

تقابل دوباره رعد و آتش,تقابل دوباره رعد و آتش,  src=/files/n1.jpg /></div><div style=  

به جرات می‌توان گفت در این عنوان داستان حرف اول را می‌زند. شرکت Namco این بار قصد دارد داستانی را برای ما روایت کند که تا به حال در هیچ‌کدام از عنوان های ساخته شده از سری ناروتو گفته نشده است. علاوه بر قسمت های اصلی داستان که قرار است به شکل جدیدی نمایش داده شوند، می توان داستان های جدیدی را که به صورت اختصاصی برای این عنوان نوشته شده اند را نیز تجربه کرد. از جمله این داستان ها می توان به داستان دوره نوجوانی Hatake Kakashi ، داستان Haku و Zabuza و داستان Uchiha Itachi که در هیچ کجای سری اصلی گفته نشده است، اشاره کرد. Cyber Connect 2 که در ادامه به اختصار CC2 گفته خواهد شد، به این موضوع بسنده نکرده و سورپرایز دیگری نیز برای طرفداران ناروتو فراهم کرده است. بر خلاف عنوان قبلی این شرکت، که Cut-scene های بازی همه به صورت Real Time طراحی شده بودند، این بار می توان 65 دقیقه فیلم های ساخته شده توسط استودیو Pierrot را که به صورت اختصاصی برای این عنوان ساخته شده اند را مشاهده کرد. 
گیم پلی بازی بر خلاف نسخه قبلی که ترکیبی از کاوش در محیط و نقش آفرینی بود، بیشتر بر روی مبارزات تاکید دارد. همان طور که قبلا گفته شد مبارزات این سری نیز به مانند بقیه عنوان های CC2 به صورت کاملا 3 بعدی خواهد بود و دوربین نیز به صورت ثابت در یک نقطه قرار دارد. با اینکه دوربین ثابت است ولی همیشه دید خوبی از محیط بازی و 2 مبارز در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.
 
CC2 در این قسمت نیز سورپرایزی برای بازیکنان دارد. در این عنوان بیش از 70 کاراکتر طراحی شده است که می‌تواند برای مدت ها شما را سرگرم این بازی کند. از کاراکترهای ویژه ای که برای اولین بار در این عنوان طراحی شده اند می توان به هوکاگه اول، دوم و چهارم اشاره کرد. همچنین در این عنوان می توان از هر 5 کاگه به عنوان کاراکتر قابل بازی استفاده کرد. ولی شاید یکی از مهم‌ترین کاراکترهای اضافه شده به این عنوان که CC2 حساب ویژه ای بر روی آن باز کرده است، Naruto Tailed Beast Chakra Mode باشد که قطعا وجود این حالت از ناروتو بسیاری از طرفداران این بازی را خوشحال خواهد کرد. 

داود سامانی

از رفیق زیاد شانس نیاوردم!Game

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا