معرفی بازی‌ها

بازگشت غریزه کشتن

بازگشت غریزه کشتن,بازگشت غریزه کشتن,

هم اکنون زیبایی Black Orchid و قدرت Chief Thunder به کنسول های نسل جدید آمدند. در KI جدید مکانیزم مبارزه ها به نسخه های قدیمی وفادار مانده است و همان کمبو های آشنای قدیمی با افکت های جدید اجرا می شوند. مکانیک اصلی مبارزه Auto-Double است (دکمه ای که بعد از یک Special Combo فشار می دهید که زنجیره ای از ضربات را خودکار اجرا می کند به جای فشار دادن هر دکمه خاص). بدون شک حضور Ultra Combo (حرکات زنجیره ای خودکار فقط برای شکست دادن رقیب استفاده میشود و برای Build-Up باید ضربه های زنجیره ای طولانی بدون توقف اجرا کنید) که نقش بزرگی در موفقیت نسخه اول داشت نیز هم اکنون شما را به وجد خواهند آورد. Combo Braker ها نیز برگشته اند (حرکاتی که اگر در زمان درست اجرا شوند یک سری ضربه های زنجیره ای حریف را متوقف می کند و می تواند شما را از شکست حتمی نجات دهد) و همچنین ویژگی جدیدی به نام Counter-Braker، این مکانیزم جدید میتواند Combo Braker را وارد موقعیتی به نام Lock Out میکند که برای سه ثانیه قابلیت استفاده از Combo Braker را از مبارز می گیرد.
ویژگی جدیدی که نظر همگان را به خود جلب کرد "Instinct Mode" بود. با پر کردن بار زیرین بار سلامتی شما میتوانید حالت Instinct Mode را فعال کرده که قابلیت جدیدی به هر شخصیت اضافه میکند (برای مثال Glacius یک زره یخی دور بالاتنه خود شکل میدهد که شدت ضربه های وارده کمتر می شوند یا Thunder Dash سریعتر حرکت می کند) این ویژگی را می توانید در حین اجرای Ultra Combo فعال کنید و پیروزی خود را با دو Ultra به ثبت برسانید و به حریفان خود نشان دهید که به غریزه شما شک نکنند.

 

 src=/files/previews/SG6.jpg style=

بر عکس عنوان های رقیب، در KI با لیست بلند بالای شخصیت های مختلف روبرو نمی شویم، فقط 16 شخصیت تا کنون به این دنیا معرفی شده اند، که از بین آنها 15 شخصیت از بازی های کلاسیک هستند به علاوه Sabrina، ملکه عنکبوت ها، که اخیرا وارد خانواده KI شد. در نسخه های قدیمی مکانیزم Positioning کمتر مد نظر سازندگان قرار داشت و بیشتر تمرکز روی ضربات زنجیره ای طولانی و کمر شکن بود که در آن زمان جهان تازه ای را به آرکید معرفی کرد ، ولی با حضور قدرتمند Street Fighter در نسل گذشته و قدرت شخصیت های Turtle و Positioning ، اهمیت حضور این مکانیزم به چشمان هنرمندان شرکت Double Helix آمد و با همکاری Ken Lobb، سابرینا را معرفی کردند، این شخصیت با استفاده از Projectileهای قدرتمند که Execution Frame پایین و قدرت بالایی دارند میتواند راحت رقیب را در فاصله مناسب نگه دارد و منتظر یک اشتباه از طرف مقابل باشد تا با سرعت باور نکردنی با ضربه های زنجیره ای نفس گیر پیروز شود، همچنین قابلیت تشکیل دیوار های جدید در گوشه تصویر به شکل گرفتن wall Jump های بهتر و خطرناک تر کمک بسیاری می کند.
با اینکه KI یک بازی مبارزه ای دو بعدی عمیق باقی مانده است ولی همچنین بسیار سرگرم کننده است، بدین معنی که شما می توانید هم برای یک کتک کاری حرفه ای سراغ بازی بروید و هم برای یک خنده خوب همراه دوستان و خراب کردن کنترلر های خود. نمایش بازی تا کنون بسیار قدرتمند بوده است و می تواند یکی از بهترین های بازی های مبارزه ای نسل خود باشد. هم چنین وجود سرور های مایکروسافت و Xbox Live قول یکی از بهترین Net Worthها در بین بازی های مبارزه ای را میدهد و Fighting Stick های شرکت MadcatZ یکی از لذت بخش ترین تجربه های مبارزه را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 src=/files/previews/SG7.jpg></p><p style=text-align:justify> خبر خوب دیگر برای طرفداران این سری مجانی بودن محتویات اصلی بازی بود و تنها شخصیت های بازی تک تک برای خرید گذاشته خواهند شد (Jago و Saberwulf مجانی در اختیار مبارزان قرار می گیرند) خرید تمام شخصیت ها به اندازه قیمت یک بازی کامل تمام می شود. شش شخصیت در عرضه بازی قابل استفاده هستند و دو شخصیت کمی دیرتر مهمان شما خواهند بود، باقی شخصیت ها به صورت فصلی به Xbox Market اضافه خواهند شد. این بازی همراه عرضه کنسول جدید مایکروسافت، Xbox One در دسترسی علاقه مندان قرار می گیرد.</p><p>” alt=””/></p><div class=

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا