معرفی بازی‌ها

سوزش خشم

,,,,,,,سوزش خشم,سوزش خشم,  src=

 

God of War: Ascension اگر چه از نظر پسوند نامی نا آشناست، ولی همان که GOW را یدک میکشد، باعث شده تا به طور خودکار عنوانی بزرگ با ساختاری پیچیده که سبب ایجاد شور و شعف خاصی در بازیباز میشود به ذهن همگان خطور کند. این بازی که هفتمین عنوان از سری بازی های God of War میباشد، بازگو کننده وقایع و اتفاقاتی خواهد بود که تاکنون با آنها بصورت مبهم و مه آلوده برخورد کرده بودیم. Ascension سرگذشت جنگجوی بی نام و نشانیست که مراحل تبدیل شدنش به خدایی بزرگ و دلهوره آور را بازگو میکند با این تفاوت که آغاز وی بر خلاف تمام قهرمان ها و نیمه خدایان که به مقام خدایی رسیدهاند بسیار متفاوت است. این آغازی بسیار غم انگیز و تاسف بار است. همان طور که گفته شد Ascension مقدمه ای بر تمام نسخه های منتشر شده از این سری است. Kartos فردیست که برای رسیدن به آنچه در پس ذهنش جاریست، دست به هر کاری زده است. از قتل عام بی گناهان تا کشتار بی رحمانه دشمنانی که تنها نیمیاز خشم او را برای آنچه در گذشته انجام داده است تسکین میبخشند. 6 ماه از کشته شدن دختر و همسرش میگذرد. این زمانیست که ورق بر میگردد و به جای دشمنان ناآشنا و بعضاً آشنا اینبار خدایان هستند که باید تقاص آنچه بر سر Kratos آمده است را پس دهند. تقاص چه کسانی؟ دو تن از بهترین یاران احتمالیش! کسانی که میتوانستند در این دنیای فانی که هر آنچه داده با بی رحمی تمام باز پس میگیرد همراه و هم درد او باشند، همسر و تنها دخترش که به دلیل توطئه و دسیسه به دستان خود کریتوس به قتل رسیدند. از آنجایی که داستان بازی نزدیک به اتفاقات تلخ God of War در جریان است، احتمال میرود شاهد Flashbackهایی باشیم که روایتگر اتفاقات و مسائل ماقبل کشته شدن همسر و دختر کریتوس میباشند (همان طور که در یکی از تریلر های بازی شاهد آن بودیم). هر چند وجود فلش بک به صورت ضمنی در پس مطالبی که پیرامون بازی از سوی سانتامونیکا منتشر شده است تایید شده و در تریلر ها نیز شاهد بیان مطالبی از زبان کریتوس و هادس هستیم که به زمان قبل از بردگی کریتوس اشاره دارد. (در صورت وجود FlashBack احتمال میرود که باید شاهد حضور و خودنمایی Ares نیز باشیم). با چنین پیش زمینهای میتوان گفت عصر جدیدی در سناریو کریتوس رقم خواهد خورد. اینها تنها مقدمهای برای ایجاد آشوبهای بعدیست که شامل مبارزه با غولها و خدایان بسیار زیادی میشود که هر یک بگونه ای به کریتوس زخم زدهاند. البته تمام این مبارزات و خونریزیهایی که شاهدشان هستیم تنها برای رسیدن به آرامش، آزادی و رستگاریست که بهای گذافی دارد و خواهد داشت.

 

 src=

 

اگر بخواهیم به طور دقیق زمان روایت داستان را بیان کنیم، بدین گونه خواهد بود که اتفاقات چندین ماه قبل از Chains of Olympus و God of War I در جریان است و این ماجرا مربوط به 6 ماه بعد از کشته شدن خانواده کریتوس میشود که بنا به حیله و توطئه ای که Ares (یکی از خدایان) نسبت به کریتوس روا داشت رخ داد. کشته شدن خانواده کریتوس به دست خودش باعث میشود کریتوس بزرگ ترین اشتباه تمام طول عمر خود را انجام داده باشد. این اتفاق سبب میشود تا وی با خود و خدایان عهدی بزرگ و غیر قابل بازگشت ببندد، آنهم خون خواهی یارانیست که عزیزتر از جان بودند، ولی بنا به دلایلی که در آینده و در نسخه های بعدی افشا میشوند، به قتل رسیدهاند. در این پیمان ناگسستنی که توسط کریتوس به رسمیت شناخته میشود 3 هدف کلی وجود دارد، آن سه هدف عبارتند از: مجازات خدایان، برپایی عدل و داد (بر ضد خدایان، گرچه سودی برای مردم نمیتواند داشته باشد) و در نهایت از بین بردن موجودات و عذابی که از سوی Hades (یکی از خدایان و محافظ دنیای مردگان) به کریتوس روا شده است. کریتوس در این بازه زمانی (6 ماهی که خانواده خود را به قتل رسانده) دچار عذاب و نفرین های بسیاری میشود که وی را تا سر حد جنون پیش میبرند، ولی با رخدادهای مختلف که اغلب آنها درونیست و از بطن قهرمان است، همانند چشمه ای خروشان به بیرون میتراود و باعث باز شناخت وی از خود و آنچه در آینده مرتکب میگردد، میشود که زمینه تمام نسخه های God of War را ایجاد کرده و آنها را شکل میبخشد. کریتوس در بازی اهداف بلند و بالایی دارد که در نهایت تنها برای یکی از آنها دست به قیام خونین میزند. وی علاوه بر اینکه قصد میکند انتقام سختی از Ares به دلیل فریفتنش بگیرد، سعی دارد پیمانی که باعث بردگی او و بدنامیش شده است بشکند. این فرایند باعث میشود تا او برای آخرین بار هم که شده آبرو و شرافت از دست رفته اش را از آن خود کند. کریتوس مسیری برای انتقام و برپایی عدالت خود میسازد که آتش خشمش تمام موانع را که باعث دوری وی از اهداف میشود میسوزاند. اگر وی موفق به ثمر رساندن هدفش شود زمینه ای برای موفقیت و نابودی Ares خواهد بود. در حقیقت بعد از کشتار بی گناهان این کریتوس است که کابوسی بزرگ و هول انگیز برای خدایان المپ شده که قدرت و عظمت آنها را به خطر انداخته و تهدید میکند.

از زمانی که بازی معرفی شد تا اینکه اولین اطلاعات به طور رسمی در مورد آن منتشر شد، فاصله ی تقریباً بلند مدتی به وجود آمد، در این فاصله شاهد بودیم که گمانهایی از سوی تحلیل گران مختلف منتشر میشد تا اینکه اطلاعات و به طبع آن دموی بازی در نمایشگاه E3 2012 به نمایش درآمد. از نکات جدید و قابل توجه ای که نظر هر گیمری را به خود جلب میکرد، بخش مبارزات و فنونی که برای غنیتر کردن این بخش مورد استفاده قرار گرفته بود، میباشد که نمای کلی و هر آنچه در نگاه اول برای بازیبازها ارزش و اهمیت دارد در خود جمع میکند. در کنار گیم پلی و مبارزات سنگین و مملو از خون و خشونت، گرافیک و صداگذاریست که خودی نشان میدهند. یکی از بهترین و در حقیقت با ارزش ترین تغییرات بازی میتواند بازسازی گیمپلی باشد. شاید برای عدهای بخشهای دیگر بازی همانند بخش سینماتیک از اولویت برخوردار باشد ولی از نگاهی که ما نسبت به GOW داریم، گیمپلی است که نیازمند تغییرات بود که این فرآیند به خوبی در دموی بازی به نمایش درآمد و نشان داد که تغییرات مورد نیاز به درستی اعمال شده است. سیستمی که به وسیله آنها سلاح کریتوس را میتوان کنترل و بهبود بخشید در کنار پازل و مینی گیمهای متنوع، بخش های دیگر تغییرات گیمپلی را شامل میشوند. البته لازم به ذکر است که طبق گفته سازندگان بازی در این عنوان به شخصیت و عناصر درونی Kratos توجه ویژهای خواهد شد. در کنار شخصیت پردازی شاهد تغییراتی در سناریو بازی خواهیم بود که ابعاد جدیدی از ُبعد درونی کریتوس و حوادثی که در گذشته با آنها رو به رو بوده است را نمایان میکند. کریتوس و مجازات دیگر برای خدایان تنها یک جمله است، ولی در خود درون مایه وسیعی پنهان نموده… آیا در بازی به این درون مایه ها اشاره خواهد شد؟ جواب را زمانی میتوان داد که این عنوان منتشر شده باشد.

 

 src=

 

تنها بخشی که تاکنون در سری بازی های God of War شاهد آن نبودیم، Multiplayer بوده که به لطف سازندگان آن، در این شماره شاهد این بخش هیجانی که میتواند در دنیای خدایانِ یونان خون به پا کند، هستیم. البته باید متذکر شد که این بخش از اساس با بازی به نحوی تضاد داشته و دارد، زیرا ساختار کلی بازی بگونهای سازماندهی شده بود که محوریت داستانی داشته باشد، حال با این وجود شاهد بخش همکاری و مبارزات گروهی در Ascension هستیم. این بخش دارای یک ویژگی متمایز از دیگر بازیهاست و آنهم وجود میادین مبارزه بر اساس Level بازیکنانی است که در بازی حضور پیدا میکنند. بازی به شکلی برای تمام گیمر هایی اسکلت بندی شده است که به بخش چند نفره دسترسی داشته باشند و امکان همکاری و مبارزه بر علیه یک یا چند دشمن فرضی را میدهد. البته امکان این امر وجود دارد که هر یک از آنها (کاراکتر ها) به تنهایی دست به مبارزه با تک تک بازیکنانی بزنند که در محیط مبارزه حضور پیدا کرده اند. یکی از بهترین و شاید جذاب ترین Mode های بازی The Favour of The Gods است که چالش اصلی را خدایانی همانند Megaclope و Polyphemus ایجاد میکنند. این Mode بدین شکل است که با فاصله مکانی زیاد، تعدادی گیمر در محیطی که یکی از خدایان (باسهای آخر بازی) حضور دارند به مبارزه با یک دیگر میپردازند، هر کدام از این مبارزین که موفق به اتمام مراحل چند گانه بازی شوند اجازه پیدا خواهند کرد که به یکی از دو خدایی که به زنجیر کشیده شده است حمله کرده و او را از ناحیه چشم مورد هجوم قرار دهد. مولتی پلیر بازی دارای بخش های متنوع و جذابی برای گیمرهاست. در صورتی که هر یک از رقیبان را از بین ببرید 100 امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت. زمانی که به مراحل نهایی نزدیک میشوید شدت مبارزات بیشتر و درگیری ها نزدیک تر از قبل صورت میگیرد. به طور مثال ممکن است در یک محیط بسیار بسته حدود 6 کاراکتر (همان بازیبازها) حضور داشته باشند که دو به دو در حال مبارزه هستند، اگر رقیب خود را شکست دادید حتماً تمام حواس خود را بر روی دیگر رقیبان متمرکز کنید زیرا آنها در عین حال که در حال مبارزه هستند برای شما خطر بزرگی محسوب میشوند، پس اگر رقیب خود را شکست دادید باید به فکر چاره ای باشید یا باید به سمت دیگر گیمر ها رفته و با آنها مبارزه کنید یا اینکه در یک مکان منتظر پایان مبارزه حریفان خود باشید و در یک زمان بندی مناسب به دیگران حمله کرده و با حرکاتی از پیش تعیین شده آنها را شکست دهید. در هر صورت، چه به طور گروهی در مقابل هم قرار گرفته باشید یا اینکه به صورت تک به تک برای رسیدن به امتیاز تلاش میکنید با چشمان باز همانند عقاب از فواصل دور مراقب رقیبان باشید تا به طور ناگهانی غافلگیر نشوید. در صورتی که Boss نهایی مبارزه را شما شکار کنید 1000 امتیاز اضافی به تیم شما یا خودتان در صورتی که به تنهایی در بازی حضور پیدا کرده اید تعلق میگیرد و به وسیله این امتیازات است که میتوانید سلاح ها و مهارت مختلف را برای مبارزات بعدی خریداری کنید. اگر برای اولین بار است که در میدان مبارزه پیروز میشوید باید خوشحال تر از دیگر مواقع باشید زیرا برای کسانی که برای اولین بار در Ascension پیروز میشوند 5000 امتیاز در نظر گرفته میشود. بازی قابلیت Splint-Screen را از بازیباز ها گرفته است ولی این اختیار را به آنها میدهد که در صورت لزوم بازی را ترک کرده و پروفایل خود را چک کنند، این در صورتیست که دیگر دوستانتان در غیبت شما مجبور هستند بازی را تا پایان نبرد به پیش ببرند.

حال جا دارد تا به جوایزی که برای Pre-Order ها در نظر گرفته شده است بپردازیم، با پیش خرید بازی میتوان پکی به نام Mythological Heroes Pack DLC را در اختیار داشت. این پک مخصوص کسانی طراحی و آماده شده است که عاشق و دل باخته قهرمانان افسانه ای هستند. در این پک چهار قهرمان و افسانه اساطیری حضور دارند، این چهار قهرمان Orion ،Achilles ،Perseus و Odysseus هستند که به صورت پیش فرض در بخش مولتی پلیر طراحی شدهاند و در اختیار طرفداران قرار خواهند گرفت . در ادامه به آیتم ها و موارد جانبی که برای جذاب تر شدن بازی در آن گنجانده شده است خواهیم پرداخت. تاکنون وسایل و آیتم های مختلفی برای بازی تایید شده است، ولی بیشتر آنها برای بخش چند نفره بود و امکان استفاده از آنها در بخش داستانی وجود ندارد. بر همین اساس تنها به سلاح ها و آیتم هایی که مربوط به بخش داستانی میشود میپردازیم.  Blades of Chaos یکی از بهترین و شاید گفت مهم ترین سلاحیست که کریتوس در بازی از آن بهره خواهد برد. این سلاح از جایی که ماهیت شیطانی دارد و آغشته به ارواح دنیای مردگان است از نیرو و قدرت خاصی برخوردار بوده و به راحتی میتواند در دستان کریتوس که از خشم و غضب به دیوانگی رسیده نابودگر واقعی باشد. البته لازم به ذکر نیست که Blades Of Chaos از سوی Ares به کریتوس داده شده تا نشان بردگی کریتوس باشد. در سومین نسخه از این سری سلاح مخرب Blades of Athena محوری ترین سلاح کریتوس بود، این سلاح جدید دقیقاً کارایی و قدرت Blades of Athena را دارد با این تفاوت که به جای طلا در ساخت آن از نقره استفاده شده است. البته سلاح های کریتوس به همین تک نمونه خلاصه نمیشود و او در این نسخه میتواند از سلاح هایی که دشمنان در اختیارش میگذارند به عنوان سلاح دوم (Secondary Weapon) مورد استفاده قرار دهد. مثال بارز این فرایند در E3 2012 به نمایش گذاشته شده که کریتوس سلاح Satyr (یکی از لیدر های دشمنان) را از دستش گرفته و از آن به سود خود بهره جست، البته هر سلاحی در بازی قابلیت بهره گیری دارد ولی ارزش و کارایی هر یک از آنها متفاوت بوده و اغلب آنها بسیار ضعیف هستند، از این رو بهترین سلاح ممکن همان Blades of Chaos میباشد که توسط Ares در اختیار بازیباز قرار گرفته است. در نسخه های پیشین همواره با چندین جادو (ترفند) کریتوس را نسبت به دیگر کاراکتر های بازی ارجهیت میدادند، در این نسخه نیز همین روال پیش گرفته شده است و شاهد جادو های مختلفی هستیم.

 

 src=

 

Cycle Life یکی از جادو های مورد استفاده کریتوس در طول بازیست. طبق اطلاعاتی که تاکنون از آیتم ها و وسایل مورد استفاده کریتوس منتشر شده است شاهد درخشش جادو و المان های مربوط به چنین آیتم هایی هستیم. Cycle نیز همانند دیگر جادو های موجود در بازی کارکرد و خواص ویژه خود را دارد. طریقه کارکرد Life Cycle بدین شکل است که با قرار گرفتن در مکان های مشخص که امکان استفاده از این جادو را فراهم میکند میتوان زمان را مدتی به گذشته بازگرداند. البته این جادو بیشتر ترین کارایی را بر روی وسایلی دارد که به تازگی تخریب شدهاند و نیازمند بازسازی هستند. البته هر قانونی استثناهایی دارد، استثنای این قاعده هم وسایلی هستند که زمان تخریب آنها به گذشته دور باز میگردد. البته لازم به ذکر است که میتوان با این جادو تاثیری کند کننده بر روی دشمنان داشت که امکان نابود کردن آنها را فراهم میکند. کریتوس در دموی نمایشی با استفاده از این جادو آسانسوری که توسط Charbdis تخریب شده بود را تعمیر کرد تا با استفاده از آنها به بخشی از کوه که سازه ها را به هم متصل میکند برسد. همان طور که اشاره کردیم در بازی جادو های مختلفی وجود دارد که باعث میشوند شکست دادن دشمنان ساده تر صورت بگیرد. از جادو های دیگری که کریتوس به آن مجهز شده است Elemental Magic را میتوان نام برد. همان طور که از نام این جادو مشخص میشود باید با چهار عنصر حیات بخش سروکار داشته باشید که همین طور هم هست. هوا (اکسیژن)، زمین (خاک)، آتش(حرارت) و آب چهار عنصری هستند که در این جادو هر کدام به نحوی قدرت کریتوس را برای خشونت بیشتر تغذیه میکنند (Feed Demon More). لازم به ذکر است که هر کدام از این عناصر به راحتی میتوانند نوار خشم کریتوس را به نهایت برسانند که زمینه اجرا فنون سنگین و قدرتمند را فراهم میکند. استفاده از Elemental Magic را در نمایشگاه E3 2012 به چشم دیدیم. Rage Ability به نحوی بهینه تر شده تا امکان اتصال آن به جادو های مختلفی که برای کریتوس در نظر گرفته شده وجود داشته باشد. Rage Ability که متصل به عنصر آتش است در نمایشگاه E3 رونمایی شد که بازخور های خوبی به همراه داشت. این قابلیت جدید بدین شکل عمل میکند که کریتوس ابتدا با استفاده از آتش، دیواری آتشی پیرامون خود ساخته و از آن برای رسیدن به دشمنان استفاده میکند و در این صورت است که میتواند با خشونت بیشتر دشمنان را تکه تکه کند. این قابلیت تقریباً شبیه به Rage of Titans است. ولی تفاوت که کوچکی با آن دارد به نحوی که در این توانایی جدید (دیوار آتش) میتوان دشمن را با قدرت آتشی که در اختیار بازیباز قرار گرفته به گلوله های بمب مانند تبدیل کرد و از آن برای نابود کردن دیگر دشمنان استفاده جست. البته لازم به ذکر است که Rage Ability (درجه خشم) به صورت اتوماتیک، زمانی که نوار مربوطه پر میشود به جادو های مختلف متصل میشود ، این بدین معناست که اگر گیمر هم در طول بازی از فرایند اتصال بین Rage Ability و جادوها غافل شد دیگر جای نگرانی نیست زیرا این فرایند به صورت خودکار هم انجام میشود. حال جا دارد تا از دشمنان بنام و معرفی که در طول نمایش های بازی از آنها رونمایی شد یادی بکنیم. تاکنون 5-6 دشمن معمولی برای بازی در نظر گرفته شده است که هر کدام بسته به موقعیت از مهارت و وسایل مختلفی برای مبارزه در میدان نبرد برخوردارند. یکی از دشمنانی که از قابلیت و طراحی جدیدی برخوردار بوده Satyrs نام دارد. ما این رقیب و دشمن سرسخت را در E3 2012 مشاهده کردیم. Satyrs همان سربازانی هستند که به شکل بز طراحی شده است و از عضلات بزرگ و نیرومندی برخوردار هستند. البته در دموی نمایشی مهارت خاصی در وی مشاهده نشد که بتوان آنها را به یکی از دشمنان قبلی که در سری های پیشین به نمایش گذاشته شده بودند نسبت دهیم. به هر حال در ادامه مقاله به او و مهارت هایی که به نمایش گذاشته نشد خواهیم پرداخت. یکی از دشمنان هم جنس Satyrs دشمنی به نام Satyr General است که به خوبی با وی آشنا هستیم، این رقیب لیدری Satyrs هاست که کریتوس با استفاده فنون ساده او را به چهار میخ کشید. این موجود نسخه ای پیشرفته از Satyr است که نسبت به آنها از قدرت و سرعت بیشتر برخوردار بوده که باعث میشود مبارزه با Satyr General مهیج تر و زیباتر به نظر برسد. Satyr General همانند Centaur General leads است که به عنوان محافظین Olympus انجام وظیفه میکردند! 

از قرار معلوم وجود عنصری دریایی در سری GoW به بخشی جدا نشدنی از آن تبدیل شده است و همانند Stone Talos در GoW III شاهد دشمن جدیدی در بازی هستیم به نام Hades Talos که کارکرد های مشابه آن با Stone Talos است که وی را به موجودی دهشناک تبدیل کرده است. طبق تصاویر موجود این موجود نوع جدیدی از Talos است که در دنیای زیر زمینی حضور داشته و پرورش یافته است. در هر موجود افسانه ای نشانی از خدای خالق وجود دارد و این موجود نیز نشانی یدک میکشد که نشان میدهد او ساخته Hades بوده و از وی دستور میگیرد. او همانند هم نژادان خود بسیار خشن بوده و تشنه خون است. از دشمنان تا حدودی عادی کریتوس در بازی Elephantaur ها را میتوان نام برد. این موجود ساختار جدیدی دارد و تاحدودی شبیه به Geryon است، با این وجود وی را از Berserker در GOW III الهام گرفتهاند و طراحی این دو موجود تا حدودی شبیه به هم دیگر است. البته Elephantaur برای خود ویژگی ها و مهارت مخصوصی دارد ولی برای مبارزه با کریتوس توان زیادی از خود نمیتواند نشان دهد همین عامل است که باعث میشود تا کریتوس وی را به وحشیانه ترین شکل ممکن سلاخی کند تا دست عبرتی برای دیگران شود!! در کنار Elephantaur شاهد Cyclops Berserker هستیم که در نمایش مولتی پلیر بازی معرفی شدند. CB یکی از حاضرین در Poseidon Chapions است که خود را برای حضور در میدان نبرد آماده کرده است. جا دارد در این مبحث به Boss های بازی هم بپردازیم تا به طور اجمالی نگاه کلی به دشمنانی که در بازی برای کریتوس چالش آفرین میشوند داشته باشیم. Charybdis یکی از غول های بازیست. این غول آخر در نمایش E3 بازی به نمایش گذاشته شد. Charybdis تا حدودی شباهت بی مانندی به Kraken دارد. او از نظر ظاهری بسیار قدرتمند به نظر میرسد و از بازوانی قدرتمند برای کشتن کریتوس بهرمند است. در دموی نمایشی بازی شاهد حملات مختلف این موجود به کریتوس بودیم. Charybdis از بازوان خود که تنها سلاح او محسوب میشود برای مبارزه استفاده میکند. ماشاهد مبارزه و جدال کریتوس و این موجود بوده ایم که در پایان دموی نمایشی مشاهده کردیم که کریتوس با استفاده از این موجود برخی از موانع موجود بر سر راه خود را از میان بر میدارد. اگر با دقت به صحنه ای که قسمتی از ظاهر Charybdis را به نمایش میگذارد نگاه کنید حتماً متوجه شباهت این موجود با Scylla در Ghost of Sparta و GOW خواهید شد. یکی دیگر از رقیبان سرسخت کریتوس The Furies است که باعث میشود عرق شرم بر پیشانی بازیباز بنشیند و ماهیت این کلمه برای همیشه به خوبی در ذهن او حک شده و باقی بماند. معرفی و نمایش قدرت های این غول آشفته حال، توسط تریلری مخصوص انجام گرفت که باعث شد شخصیت و قابلیت های این موجود تا حدودی او را در اذهان بینندگان به موجودی خون خوار بدل کند و ترسی نا آشنایی را در مخاطب به وجود آورد. این موجود مابین غول های آخر بازی از جایگاه و موقعیت خاصی برخوردار است. قدرت و توان بدنی بسیار زیاد او را به موجودی تبدیل کرده است که قابلیت به چالش کشید هر موجودی را دارد. یکی دیگر از غول های آخر بازی که ماهیت متفاوت نسبت به دیگر غول ها دارد Megaera نام دارد که همانند Furies در تریلری خاص که مهارت ها و توانایی وی را نمایان میکرد به تصویر کشیده شد. این کاراکتر نیز از قدرت و مهارت فوق العاده ای برخوردار است.

 

 src=

 

اگر بخواهیم به طور کلی به بازی نگاهی داشته باشیم میتوان امیدوار بود که تغییرات لازمه که هر بازیبازی تغییر آنها را در بازی ضروری میداند اعمال شود. در کنار تغییرات شاهد سناریو و داستان سرایی متفاوتی از دنیای خشم و خشونت خواهیم بود که خاطره دوران گذشته را میتواند برای هرچند مدت زمان کوتاهی بازآفرینی کند.

” alt=”” />

برچسب ها

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن