اخباراخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4جدیدترین تریلر بازی ها

بازی Yakuza 7: Like a Dragon برای Xbox تایید شد + زمان عرضه برای غرب

بازی Yakuza 7: Like a Dragon در طول آخرین اپیزود از برنامه Inside Xbox برای Xbox معرفی شد. شماره هفتم یاکوزا در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ برای کنسول PS4 در ژاپن عرضه و تبدیل به پرفروش ترین عنوان در سری شده بود. حال امروز نوبت به سایر نقاط جهان رسیده و البته دارندگان کنسول Xbox هم برای اولین بار در کنار کنسول PlayStation قادر خواهند بود تا این عنوان را در روز عرضه آن در غرب تجربه کنند.

عنوان یاکوزا ۷ به عنوان یکی از عناوین لایچ کنسول Xbox Series X منتشر خواهد شد. همچنین از قابلیت Smart Delivery بهره می‌برد و بدین صورت با خرید نسخه Xbox One بازی، به نسخه Xbox Series X هم به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

یاکوزا ۷ شما را در نقش Ichiban Kasuga قرار خواهد داد و برای اولین بار شخصیت Kazuma Kiryuu به عنوان شخصیت اصلی در این شماره حضور نخواهد داشت. از دیگر تغییرات بازی می‌توان به تغییر سبک مبارزات از یک عنوان beat em up به یک عنوان نقش آفرینی نوبتی اشاره کرد.

Yakuza 7: Like a Dragon برای PC و کنسول‌های Xbox One، PS4 و کنسول نسل بعدی Xbox Series X منتشر خواهد شد. تا بدین لحظه اشاره‌ای به نسخه PS5 بازی نشده‌است.

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا