اخباراخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4جدیدترین تریلر بازی هاکامپیوتر

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 برای Xbox Series X تایید شد

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 ادامه‌ای برای شماره اول بازی که یک عنوان کالت کلاسیک در سبک نقش آفرینی محسوب می‌شود، امروز در طول آخرین اپیزود برنامه inside Xbox برای کنسول Xbox Series X تایید شد. همچنین یک تریلر برای به نمایش قرار دادن بخش بصری بازی بر روی کنسول XSX به نمایش درآمد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

عنوان Bloodlines 2 ابتدا در سال ۲۰۰۹ معرفی شد. استودیو Hardsuit Labs وظیفه توسعه بازی را برعهده دارد و پاراداکس انتراکتیو هم آن را منتشر خواهد کرد. نقطه قوت سری را می‌توان در داستان آن دانست و موتور پیشرفته استفاده شده برای ساخت شماره دوم این عنوان هم امکان تمرکز بر روی بخش داستانی را برای سازندگان فراهم کرده‌است. همچنین برایان میتسودا طراح داستان شماره اول این سری هم برای ساخت شماره دوم بازی حضور دارد. وقایع شماره دوم روایت کننده داستان یک ومپایر جوان در شهر سیاتل ایالت واشنگتن را روایت می‌کند که به دنبال ماجراجویی در دنیای پیچیده بازی است.

هر چند تاریخ عرضه بازی مشخص نیست، اما در ابتدا قرار بود بازی در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۰ منتشر شود، اما هم اکنون اعلام شده که در پایان سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. همچنین این عنوان از قابلیت Smart Delivery بهره می‌برد و بدین صورت با خرید نسخه Xbox One بازی، به نسخه Xbox Series X هم به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

عنوان  Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 برای PC و کنسول‌های Xbox One، Xbox Series X و PS4 منتشر خواهد شد. تا این لحظه اشاره‌ای به نسخه PS5 بازی نشده‌است.

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا