اخباراخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترنینتندو سوییچ

بسته‌ی الحاقی بازی The Outer Worlds معرفی شد

بسته‌ی الحاقی Peril On Gorgon برای بازی The Outer Worlds، یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی در سال 2019 معرفی شد. این بسته یک سیاره‌‌ی جدید، 3 اسلحه علمی و صدها شخصیت جدید را به بازی اضافه می‌کند که شما می‌توانید بدون هیچ تبعیضی تمامی آنان را به قتل برسانید.

بنا به گفته استودیوی آبسدین ، Peril On Gorgon با کمپین اصلی بطور کامل تلفیق شده و از آن جدا نیست، گروه و خدمه‌ی افتضاح سفینه‌ی Unreliable شما را در این ماجراجویی با دیالوگ‌ها‌ی جدید خود همراهی خواهند کرد و هر کدام کنش و واکنشی تازه به حوادثی که در سیاره‌ی Gorgon رخ می‎دهد نشان خواهند داد. هدف اصلی سازندگان این است که بازیکن در مراحل آخر بازی به سوی این سیاره‎ حرکت کند، قبل از اینکه همه چیز به آخر برسد. اما با توجه به توانایی‎های شخصیت بازیکن در مراحل ابتدایی هم می‌توان به طریقی به این سیاره دسترسی پیدا کرد البته انجام این کار برای کسانی توصیه می‌شوند که به دنبال پیروزی در چالش‎هایی سخت هستند. مدت زمان مورد نیاز برای اتمام ماموریت‌ها در این بسته حدود 6 تا 8 ساعت می‌باشد.

بسته‌ی الحاقی Peril On Gorgon در 19 شهریورماه (9 سپتامبر) با قیمت 14 دلار و 99 سِنت برای پلتفرم‌های رایانه‌ی شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیش 4 و سپس در تاریخ بعدی برای کنسول Switch منتشر خواهد شد.

Peril On Gorgon

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا