اخباراخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4
موضوعات داغ

سه‌گانه Mafia معرفی شد!

بعد از شایعات و گمانه زنی‌های فراوان در خصوص عرضه سه شماره اول سری Mafia برای کنسول‌های نسل هشتمی، سرانجام شرکت 2K عرضه این سری را در قالب یک پکیج تایید کرد.

ساعاتی قبل شرکت 2K با انتشار تیزر کوتاهی به صورت رسمی بازی Mafia Trilogy را معرفی کرد. این پکیج شامل سه شماره سری مافیا می‌شود که هر کدام از لحاظ بصری دچار تغییرات فراوانی شده‌اند و به عنوان ریسمتر برای نسخه دوم و سوم و ریمیک برای نسخه اول برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی‌ استیشن ۴ در کنار PC و استیدیا منتشر خواهند شد.

شماره اول مافیا در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و مورد تحسین منتقدان و طرفدارانش قرار گرفت. در ادامه طرفداران بازی هشت سال برای عرضه شماره دوم صبر کردند. با عرضه شماره دوم، نتیجه‌ هر چند قابل قبول بود، اما از لحاظ کیفی دچار افت فراوانی نسبت به شماره اول شده بود. در نهایت شماره سوم در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و نتوانست به هیچ عنوان موفق ظاهر شود. با این حال به دلیل فروش خوب سری انتظار می‌رود که شماره چهارم بازی هم در حال توسعه باشد.

هر چند تا به این لحظه اطلاعات فراوانی از تاریخ عرضه و جزئیات Mafia Trilogy منتشر نشده است و باید تا هفته آینده صبر کنیم، اما اطلاعاتی در سایت مایکروسافت قرار گرفته که نشان از عرضه نسخه اول بازی در تاریخ ۲۸ ماه اگست و نسخه دوم آن را در هفته آینده می‌دهد. همچنین نسخه دوم شامل تمام DLC های بخش داستانی خواهد بود.

در ادامه تصاویری که از نسخه اول بازی منتشر شده‌است را می‌توانید مشاهده کنید:

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا